Hur får man hästen Shadowmere?

Inaktiv
Hur får man hästen Shadowmere?

Hur får man hästen Shadowmere?
Är level 30 ,men har fantastiskt nog inte hittat den goa ponnyn.

Inaktiv

Shadowmere är kopplad till en Dark Brotherhood-quest. Men dels har jag inte gjort den och dels använder jag inte häst, så mer vet jag inte.


signatur

By the Nine Divines, there's a psychopath on the loose!

Medlem

Lvl 30 men har inte gjort Dark Brotherhood-questen ??

(hehe svaret på din fråga är med i min fråga)

Edit: Doh! nån hann före, tji fick jag för att jag skrev med mitt vänstra pek-finger...

Medlem

Shadowmere är riktigt underbar. Dock så blir man av med henne efteråt så nu känns alla andra hästar riktigt kassa

/ LordDaimos

Medlem

Vaddå blir av med henne ? Man blir aldrig av med henne... Om du har förlorat henne så står hon säkert där du hittade henne första gången ska du se. Hon har en tendens att kuta tillbaks dit ibland.

Medlem

Jo min knalla iväg en gång, men jag fasttravlade bara så kom han tillbaks.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av Zhane:

Vaddå blir av med henne ? Man blir aldrig av med henne... Om du har förlorat henne så står hon säkert där du hittade henne första gången ska du se. Hon har en tendens att kuta tillbaks dit ibland.

Har varit där massor med gånger och hoppats på att få tillbaka henne men hon är aldrig där sen jag klarade alla DB questarna

/ LordDaimos

Medlem

Jag hade Shadowmere, men när jag gjorte Daedric Shrine-questet med enhörningen så gjorde jag misstaget att jag hoppade upp på enhörningen och red omkring för att se den strida sig till döds med några Imperialsoldater utan min inblandning... Och så fort man hoppar upp på en annan häst så bryts den praktiska fast-travel-kopplingen man haft till sin tidigare häst...


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Shadowmere hamnar på Fortet där man fick henne första gången. Är hon inte där efter att hon försvunnit, är det nått fel.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av Zhane:

Lvl 30 men har inte gjort Dark Brotherhood-questen ??

Nu får du mig att undra vad fan jag håller på med i spelet egentligen

Är på level 29 och har bara gjort lite på main quest, färdig med Mage Guild, och har väl gjort 5-6 uppdrag åt Dark Brotherhood. Sidouppdrag är bara ett fåtal.

Thats it

Medlem

hehe Oh fan, Jag är level 2 och har gjort Dark Brotherhood och nästan hela Thief-guild questen, har bara sista uppdraget kvar. Är medlem i Mageguild med, men har inte gjort några andra quests för dom. Är även Grand Master I arenan, eller vad det heter. Och har precis stängt min första Oblivion-gate utanför Kvatch

Medlem

Har gjort hela fighters guild, thieves guild, dark brotherhood och arenan... lekt en del med mainquest och lyckats bugga magesguild 4ever.... level 31-32 typ ^^

Har gjort kanske 100+ sidequests på det, älskar att questa


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Är det några roliga quests i fighters guild ? Har inte orkat gå med där än, Jag tyckte inte fighters-questen va nå skoj i morrowind... hehe så jag håller fast vid att inte gå med där.

Medlem

Fighters guild har en del bra quests, Säger inget här dock, orkar inte med spoilers-grejen

Däremot har DB garanterat bäst quests i spelet, och jag har gjort alla andra guilds (Okej inte hela mages guild men jag vet the basics av de uppdragen med).

Thieves guild är annars askul ^^


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

1
Skriv svar