Inaktiv
BF2 PROBLEM

Suck, då får man lägga upp tråden igen. När jag connectar till en BF:2 server blir jag dissconectad av Punkbuster,så här står de: PUNKBUSTERFEL, has been dissconnected via punkbuster (0min) RESTRICTION inadequate O/S Privileges.
jag är admin på min dator..

säg inte att jag ska googla, jag har försökt.

tack på förhand

Medlem

Hm, provat att uppdatera PB manuellt genom deras hemsida?

Inaktiv
Inaktiv

har provat pbs men de funkade inte...
tack ändå

Medlem

Du måste vara sämst på att googla "punkbuster RESTRICTION inadequate O/S Privileges"

Problemet är just det att du inte är Admin, iaf så rapporteras du inte som admin till PB. Problemet är inte att PB inte är rätt uppdaterat eller något sådant. Problemet är att vissa fusk kan bara upptäckas om du har adminrättigheter (eller tja, vissa sådana)

Gå in på admin tools och se till att du verkligen är admin. Se till att du har

Debug Programs
Load and unload device drivers
Manage auditing and security log
Modify Firmware environment values
Profile Single Process

Om inget annat.

Inaktiv

Jag skulle ominstalera hela BF om jag vore dig!
Tyvärr så är det så med BF att så fort det strular, OMINSTALATION!


signatur

BF2 Stats I Medlem i PHD
Dator¤ Asus A8N-SLI Premuim ¤ AMD 3500+ ¤ 2GB RAM ¤ XFX 7800GT ¤ 250GB SATA2 ¤ Samsung 930BF ¤

Medlem

kohlmark har en poäng faktiskt, men i det här fallet så ska det ju faktiskt inte vara BF2 som strular utan PB. Så det är tveksamt om en ominstallation skulle hjälpa vår hjälte överkomma sin nemesis.

Inaktiv

Allt hjälper med en ominstallation, tro mig...

Jag hade förut ett windows konto som innehöll Ö.
Döpte om kontot så att det blev utan Ö, men visst gick det inte att spela BF för det!
Är någon mer än jag som har haft det problemet?


signatur

BF2 Stats I Medlem i PHD
Dator¤ Asus A8N-SLI Premuim ¤ AMD 3500+ ¤ 2GB RAM ¤ XFX 7800GT ¤ 250GB SATA2 ¤ Samsung 930BF ¤

1
Skriv svar