The Godfather - kan inte bli Don of NY?!

The Godfather - kan inte bli Don of NY?!

Jag har klarat alla uppdrag, hit lists, tagit över alla warehouses, rackets, köpt alla safe houses, utplånat alla andra familjer men jag blir ändå inte Don of NY...!

Det enda jag har kvar är några execution styles (3 - 4 st) och typ leta filmrullar.

Det skumma är att när jag startar ett sparat spel så står det "Purchase all safe houses" och "Earn all execution styles". Det sistnämnda är inte så konstigt iom att jag inte har 100% där men alla safe houses är redan köpta. Tittar jag dessutom på "Toms Report" så står det att jag äger 24/24 safe houses, dvs 100%.

En bugg? Så nu återstår bara att åka omkring och spränga bankvalv för att få ihop mer respekt/poäng, vilket är huuuuur segt som helst iom att det tar rätt lång tid innan banken öppnar igen efter ett rån och jag har _ingenting_ annat att göra...

Sååå nära att jag avinstallerar spelet...

Inaktiv

Jag läste på FZ innan den nya looken att du inte kan bli Don om du inte har klarat alla execution styles

Inaktiv

Känner igen den här tråden från gamla FZ... e detta importerat?


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv

Eh.. frågan är väll ändå : Hur orkar du försöka få "Epic gear" ifall vi uttrycker oss så i ett SP spel? 8(


signatur

Rail or Die

1
Skriv svar