Inaktiv
Rogue Trooper

Hej allesammans, tänkte bara kolla om det är någon som spelat Rogue trooper här på forumet? Utav det jag märkt så är det inte så värst många forum threads när det gäller spel som inte fått så mkt "hype" innan det släppts..

Jag tycker att ifall ni vill lira ett skönt sci-fi tps (tror det är Splinter cell motor.. känns så iallafall) som är bra gjort och erbjuder lite skönare spelkännsla t.ex. du hittar inte ammo, vapen, medkits m.m utan du tillverkar dom själv genom att loota döda fiender och "metalldelar" (eller vafan det e man hittar).. I spelet så är det ganska mkt vad kallar man det umm.. låt säga "Time crisis" spelsätt.. dvs du tar skydd och skjuter umm.. aja anyway inte nog med det så slipper man också den här "Im alone" kännslan då man alltid lyckas tappa radio kontakten med sin "bas" kanske inte ska gå inte på för mkt nu men kan säga att efter man fått tag i den första så är det inte "överraskning" direkt efteråt..

Kortsagt så är det ett roligt tps med sköna atmosfärer.. har inte hittat något speciellt irriterande i spelet än förutom att pistolen har seg omladdning =).. Jag tycker iallafall att det är roligare än F.E.A.R (välldigt läskigt "javisst")..

Ifall ni har tid över så tipsar jag er att pröva rogue trooper


signatur

Rail or Die

Medlem

Håller med Lappis, håller på och spelar Rogue Trooper på krysslådan, väldigt underhållande spel

Kul med funktioner som att kunna ställa ner sitt vapen som en stationär kulspruta som skjuter automatiskt mot fiender som kommer, medans man själv smyger runt med lilla pistolen och plockar fienderna från ett annat håll.

Och ett hologram du kan projicera på dig själv och springa runt med för att lura snipers att skjuta på den så du har tid att sätta ett sniperskott i pannan på dem själv.

1
Skriv svar