Medlem
Partyspel

Man har ju fått tag i Bomberman men det vore nice med ett Super Smash Bros / Power Stone liknande spel till PS2an


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Flakmonkey

Bästa partyspelet till PS2 är helt klart #Guitar Hero, finns inget bättre ^^ Sen har vi ju #Super Monkey Ball Deluxe också

Medlem

När det gäller partyspel är PS2 bäst. Jag har inte provat GH, men kan rekommendera SINGSTAR som är kul att "spela" och även att se på. Funkar på alla fester. Sedan är Buzz jäkligt kul om man är fyra pers. Det passar på lugnare fester då mängden alkohol är måttlig och sångkunskaperna inte har tittat fram ännu.

Sedan är ju alla dansspel bra, men kräver både mattor och utrymme. Singstar och Buzz är billiga och kräver ingen yta.


signatur
Medlem
Skrivet av Gunner:

När det gäller partyspel är PS2 bäst. Jag har inte provat GH, men kan rekommendera SINGSTAR som är kul att "spela" och även att se på. Funkar på alla fester. Sedan är Buzz jäkligt kul om man är fyra pers. Det passar på lugnare fester då mängden alkohol är måttlig och sångkunskaperna inte har tittat fram ännu.

Sedan är ju alla dansspel bra, men kräver både mattor och utrymme. Singstar och Buzz är billiga och kräver ingen yta.

Inte en chans att ps2 är bäst med partyspel:)
Gamecube är teh bomb för partyspel, även om ps2 har börjat ta ikapp. Donkey konga, mario party, alla mario sportspel, Gamecuben är som gjord för partyspel enligt mig.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar