Testa Halo Wars

Medlem

ööh, är betyg 1 bra och 5 dåligt, eller tvärtom??

Medlem

visste inte vad jag skulle förvänta mig.
Ensemble Studios = bra?
Halo = Bra? (fast är inget halo-fan precis)

kunde det gå? Javisst. 3/5, lär bli omtyckt av många.

Medlem

Testade precis spelet shit vad bra det är! Seriöst det är mer Halo känsla i Halo Wars än i bårde Halo 2 och 3 mer likt första spelet alltså och grafiken äger och kontrollerna är lätta att förstå. Kommer lätt köpa det här.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

wow, mjölkning... haha välkommen till nutiden.

Medlem

Var inte Halo tänkt att bli ett RTS först?

Inaktiv

Somliga bojkottar hela Halo-serien trots att dom har 360. Själv tyckte jag ettan va roligt fast tvåan och trean blev lite kaka på kaka. Har precis testat demot och jag tyckte det va sådär men jag tror att det skulle vara tio gånger bättre på PC. Stör mig på uber units som scarab. Även om man rushar datorn när dom spelar covenant så kan dom bygga sin scarab och jag ledsnade bara efter kanske två timmars spelande.

Edit: Gav det en 3:a ockå vilket det förtjänar. Det fick mig att tänka på Starcraft 2 som nog inte kommer komma ut förens år 3000.

Inaktiv

Efter ha lärt mig spelet bättre så tycker jag fortfarande att det saknas nåt även om det är underhållande och det är klart mycket bättre än Endwar enligt mig. Jag har inte testat Red Alert 3 men jag antar att Halo Wars slår det också bättre. Frågan kvarstår om spelet slår Starcraft 2. Föresten så hittade jag humans svar på Scarab och den heter Vulture.. Jag tog ut en bas på mindre än en minut med 5 såna

12
Skriv svar