Rykte: Forza 3 vid jul

Medlem
Rykte: Forza 3 vid jul

Trevligt trevligt!
Synd att man inte sitter på nån 360 bara =/

Medlem
Medlem

Då kanske man kan damma av 360 ratten till jul nu då

Medlem

Forza 2 var nog det enda som verkligen var kul på 360, och den sladdlösa ratten så klart Om detta blir tillräckligt bra kanske man köper det igen för en billig peng, bara för att.

Medlem
Skrivet av kberg:

Trevligt trevligt!
Synd att man inte sitter på nån 360 bara =/

Säger detsamma.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

Skulle väl säga så att själva racingen är bättre i Forza, men allt runt omkring är bra mycket bättre i Gran Turismo.


signatur

"Building the Future and keeping the Past alive is one and the same thing"

soi
Medlem
Inaktiv

Forza är helt klart det bästa bilspelet jag har spelat. Hoppas nya Gran Turismo gör allt minst lika bra, annars får jag införskaffa mig en Xbox-360.

Inaktiv
Skrivet av Hartner_X:

Skulle väl säga så att själva racingen är bättre i Forza, men allt runt omkring är bra mycket bättre i Gran Turismo.

Hehe, detta ska köpas under julen

Men hur kan du vara så säker på att Gran Turismo är bättre i allt runt omkring? Ingen har ju direkt kollat på Forza eller provspelat.

Skönt att Ms tänker på mig

Medlem

Forza 2 är grymt...gjort många koncept bilar i det spelet :).

Medlem

Hoppas hoppas


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Inaktiv

trist att ni inte ens nämner GRID i er undersökning som t.om. fick utmärkelsen som bästa spel 2008 av en tidning och blev hyllat av många.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Redaktör

Impact, du nämner det ju här. Vilket var ett alternativ i undersökningen. Vi kunde ha lagt in 25 spel, nån skulle ändå ha saknat något; därför finns alternativet "Något annat" med.


signatur
Medlem

fan vad najs, bästa bilspelet är juh helt klart forza 2. Hoppas dom lyckas med 3:an också!

Inaktiv

Rallisport Challenge!

Medlem

Jag som har stort hat mot bilspel var mycket positiv till Grid
1:a Grid
2:a Forza

Inaktiv
Skrivet av Tompa:

Impact, du nämner det ju här. Vilket var ett alternativ i undersökningen. Vi kunde ha lagt in 25 spel, nån skulle ändå ha saknat något; därför finns alternativet "Något annat" med.

Det har du rätt i Tompa! Jag trodde ändå att det skulle tillhöra toppskiktet som förtjänade ett eget alternativ.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Att ställa Grid mot forza är ju bara pinsamt impact. Helt olika spel.

Grid är larvigt, Forza är pro.

Medlem

Själv ser jag fram emot Gran Turismo, gillar det skarpt.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Kommer knappt ihåg Gran turismo på ps2, kommer bara ihåg att det var kul,
men Gran Turismo som nu kommer på ps3 är renodlad bilkörning, eller är det meckande och pillande med bilarna ?
Gillar mest ren körning för man bygger ofta fel på meckande bilspel.

Medlem

GT5 lär inte ha mycket att komma med när Forza 3 kommer ut, Forza 2 är bra mycket roligare än vad GT5 prologue tycker jag.

Det som gör forza är tuning biten som finns, samt att det känns i bilarna att dom har lite under huven, respekterar du inte kraften så sladdar du av banan direkt. I GT5P så kan du slänga av alla hjälpmedel och pressa fullt i kurvorna med en bil med 400+hp som BMW M3 t.ex.. händer inte ett skit. mer än att bilen blir _understyrd_ som fan, när den har bakhjulsdrift.. lixom wtf?! hur går det till:D?

Blir nog ett 360 senare när forza 3 kommer ut om suget till bilspel finns kvar då vill säga.

Medlem

Forza och GT serien är fortfarande Arkad men samtidigt riktigt roliga och många timmars spelande framför sig. GT 5 är nästan för "rent" Inget vägljud eller något sånt muller. Forza har faktiskt lyckats bättre på den vägen. Ska det spelas bilspel med lite mer seriös racing i så är det Simbins GTR serie. Äger själv hela GTR serien samt en Logitech G25. Det är väldigt svårslaget. Men då är vi inne på simulation.

Medlem
Skrivet av doodle_82:

Forza och GT serien är fortfarande Arkad men samtidigt riktigt roliga och många timmars spelande framför sig. GT 5 är nästan för "rent" Inget vägljud eller något sånt muller. Forza har faktiskt lyckats bättre på den vägen. Ska det spelas bilspel med lite mer seriös racing i så är det Simbins GTR serie. Äger själv hela GTR serien samt en Logitech G25. Det är väldigt svårslaget. Men då är vi inne på simulation.

Skulle inte direkt kalla varken Forza eller Gran Turismo för arkad, utan med rätt inställningar är dom lika mycket simulator som GTR.

Skulle jag behöva välja så skulle de nog bli GT5, trots att de än så länge bara är prologue så är de hur underbart som helst.

1
Skriv svar