Vinn en Xbox 360!

Robot
Medlem
Vinn en Xbox 360!

Är inte girig för man har redan en 360 pro och låter övriga som inte har en maskin få chansen istället.

Medlem

Hade inte setat fel med ett 360... svårt att ha råd med sånt när man studerar:D

Medlem
Medlem

inte illa med tävlingar som oavkortat går till medlemmarna, själva grunden för sajter som dessa! gg och respekt till fz

Medlem

Skulle inte sitta fel när man inte har råd med att köpa nytt och har fått rrod med sitt gamla.

Inaktiv

Härligt Fz, ni har hela tiden riktigt bra tävligar

KoP
Medlem
Skrivet av Naida:

Skulle inte sitta fel när man inte har råd med att köpa nytt och har fått rrod med sitt gamla.

Och garantin gäller inte forfarande trots att dom förlängt den på alla maskiner? Bara skicka på reparation.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Naida:

Skulle inte sitta fel när man inte har råd med att köpa nytt och har fått rrod med sitt gamla.

Och garantin gäller inte forfarande trots att dom förlängt den på alla maskiner? Bara skicka på reparation.

Inte om man köpte på releasen & några månader framöver, för då har det redan gått 3 år (vilket är den nya perioden på garantin). Fick själv samma fel på min releasemaskin förra månaden & sitter nu och försöker spara ihop pengar till en ny maskin.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem

kul med så många tävlingar hela tiden

Medlem
Skrivet av Naida:

Skulle inte sitta fel när man inte har råd med att köpa nytt och har fått rrod med sitt gamla.

Finns en del guider på nätet hur man kan laga sin rrod 360 med lite tur samt tålamod:).. En vän till mig lyckades laga sin med folie samt en värmepistol, vet inte exakt hur han gick till väga, men han hittade informationen genom att söka lite på google. Så är du van med att skruva så är det bara att börja googla om du har lust att försöka, kan ju inte bli värre direkt..

Medlem

Riktigt härligt att det kommer så här massiva tävlingar.
Lycka till allihopa. En krysslåda hade inte varit fel i nya lägenheten.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

T-shirt FTW! Hoppas man vinner. Och lycka till ni andra tävlande

Medlem

svårt att säga vad som skulle göra Fz bättre. Fz är ju redan så sjukt bra.


signatur

Rawr

Inaktiv

Hoppas jag vinner en för jag vill gärna ha en! Har inte råd för tillfället:p

Medlem

Men skit också, satt och skrev för sista rutan när jag såg att man fick använda max 30 ord. Hade vid det laget fått fram ett halv A4 typ
Aja får hoppas mina tankar går fram i ett stycke bara.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

hoppas hoppas fyller år vid tolvslaget, skulle vara den absolut perfekta födelsedags presenten någonsin

men good luck alla som ställer upp, riktigt fina priser! och jag kommer definetivt bli rejält avundsjuk på dem som vinner

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Naida:

Skulle inte sitta fel när man inte har råd med att köpa nytt och har fått rrod med sitt gamla.

Och garantin gäller inte forfarande trots att dom förlängt den på alla maskiner? Bara skicka på reparation.

Köpte på realesen. Så kört för den delen.

Och har även testat de så kallade "rrod" fixxarna det finns. Att man ska hetta upp den, för den sedan ska resetas. Men funkar ändå inte med dom metoderna.

Medlem

Snuskigaste kuggfråga mina ögon någonsin skådat...

När publicerades FZ:s recension av Halo 3 på Xbox?
Den 23 september 2007
Den 26 september 2007
• Har ej publicerats (korrekt svar)

Antingen blev det ett litet fel eller så är detta den fulaste kuggfrågan någonsin (det stod aldrig 360), så jag misstänker jag att 99.9% av alla deltagare sumpade första frågan i tävlingen, inklusive mig ^^


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem
Skrivet av emoless:

Snuskigaste kuggfråga mina ögon någonsin skådat...

När publicerades FZ:s recension av Halo 3 på Xbox?
Den 23 september 2007
Den 26 september 2007
? Har ej publicerats (korrekt svar)

Antingen blev det ett litet fel eller så är detta den fulaste kuggfrågan någonsin (det stod aldrig 360), så jag misstänker jag att 99.9% av alla deltagare sumpade första frågan i tävlingen, inklusive mig ^^

uhm jo, nu har man ju sumpat sin chans att vinna.. jag trodde självklart att dem råkat glömma 360 på slutet där.

fan vad surt, jag hade sån höga förhoppningar haha

aja gratts till dem sem kommer vinna nu

Medlem
Skrivet av emoless:

Snuskigaste kuggfråga mina ögon någonsin skådat...

När publicerades FZ:s recension av Halo 3 på Xbox?
Den 23 september 2007
Den 26 september 2007
? Har ej publicerats (korrekt svar)

Antingen blev det ett litet fel eller så är detta den fulaste kuggfrågan någonsin (det stod aldrig 360), så jag misstänker jag att 99.9% av alla deltagare sumpade första frågan i tävlingen, inklusive mig ^^

Ja det var en ful en måste jag säga. Pratar man om "Xbox" idag så förutsätter de flesta att man menar en Xbox 360 och inte det gamla betongblocket. Aja, man får börja vara mer nogrann med att läsa frågorna i framtiden antar jag.

/ LordDaimos

Medlem

Nyyyyyahh! Vilken fuling! Nästan snudd på spöstraff med rakad katt på sådana frågor! Finns Halo3 ens på gamla X-klossen?


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem

Nej det gör det inte, efter Halo 2 så övergav de den gamla krysslådan.

/ LordDaimos

Inaktiv

gahhh.. ja det var en fuling. hehe kanske en bugg i tävlingen där nån som mutat de skulle kunna vinna hehe.. nä fan vad trist. Jag kuggade med på den. Inte snällt faktiskt.
Själv här nere i skogen säger jag dock xbox eller bara 360 ,orkar inte rabbla hela skiten alla fattar ju vad man menar.
Men sen hade man kanske inte vågar svara aldrig heller för man skulle trott de missat ordet själva. snyft..det känns lite batt..

Medlem

Haapp, sumpade det jag också isåfall, dåligt :/
Sneaky!

Medlem
Skrivet av emoless:

Snuskigaste kuggfråga mina ögon någonsin skådat...

När publicerades FZ:s recension av Halo 3 på Xbox?
Den 23 september 2007
Den 26 september 2007
? Har ej publicerats (korrekt svar)

Antingen blev det ett litet fel eller så är detta den fulaste kuggfrågan någonsin (det stod aldrig 360), så jag misstänker jag att 99.9% av alla deltagare sumpade första frågan i tävlingen, inklusive mig ^^

Riktigt elakt men det betyder ju att dom som svarade rätt på frågan har en enorm chans att vinna.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Frågan är om det är någon som fick den frågan rätt

Medlem
Skrivet av Hallehn:

Frågan är om det är någon som fick den frågan rätt

haha skulle vara kul om det bara var 1 eller två som svarade rätt på första, så vinner dem allting

Medlem

Haha vilken slamkrypare!

Inaktiv

kan ju dock va ett sätt att slippa många rätta svar.. blir ju rätt mycket att ploga igenom. Har de en kuggis så blir ju det arbetet lättare.

123
Skriv svar