Robot
MadWorld

Blodbad, Sin City, absurda mängder våld och därefter än mer blod. FZ har tagit sig an Platinum Games MadWorld och det är wiimote- och nunchuck-våld som speglas i våra glansiga ögon. Men hör detta spel hemma på Wii?

#clover-studio


Medlem
Vi blodbadar i MadWorld

De här spel värkar va så jävla roligt. men kan inte köpa det. har inte pengar. jaja man får väl vänta.

Medlem

men lol. Censored överallt. annars verkar det riktigt kul =P


signatur

Rawr

Medlem

Det här hade ju passat rätt bra i SvTs Spelvåldsdebatt med Janne Josefsson

Inaktiv

crawller, vadå men det är väl inte såna censurer i spelet? är det inte bara i trailern?


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem

Nänu jävlar beställer jag det här!!


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Skrivet av h93b:

crawller, vadå men det är väl inte såna censurer i spelet? är det inte bara i trailern?

Nej, i spelet är det bra mycket festligare


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

det första spelet till wii som jag tycker verka vara något att ha, och tydligen så var det rätt bra med

Inaktiv

Jag tycker att det ser ut som att man ledsnar på det otroligt fort. Vad tycker skribenten om hållbarhetspotentialet? Kul en vecka eller evig glädje?

Medlem

För dyrt för ett spel man klarar på 5-6timmar o aldrig spelar om.

Medlem
Skrivet av blesserad:

Jag tycker att det ser ut som att man ledsnar på det otroligt fort. Vad tycker skribenten om hållbarhetspotentialet? Kul en vecka eller evig glädje?

Jag kan se mig själv spela det flera gånger, om inte annat spela igen efter ett brejk. Det är som jag skriver ett riktigt bra spel, men det är väl som alltid en smaksak huruvida det är värt investeringen. Spelbutiken säljer ju spelet för 450 kr inklusive frakt, men om man inte känner att man har pengarna går det ju alltid att vänta tills prissänkning. Men det är roligt. Det är det


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Jag köpte ett Wii till mina ungar i julklapp. Kanske har det äntligen kommit ett spel som pappa kan spela när dom sover.

Medlem

Det är klart det bästa wiispelet i år.
Fast det säger ju inte så mycket.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem
Skrivet av Sc00pii:

Det är klart det bästa wiispelet i år.
Fast det säger ju inte så mycket.

Nej, det är ju det enda som har fått publicitet i år! Det känns nästan som att Wii har legat i koma under vintern...

Bra recension och ett givet köp till samlingen!

Medlem

Jag misstänker att det kan bli tråkigt med svartvitt efter ett antal timmar.

Medlem

blir lite sugen på att damma av min konsol. ultravåld roxx!

Medlem
Skrivet av Sc00pii:

Det är klart det bästa wiispelet i år.
Fast det säger ju inte så mycket.

Hehe nej du, bästa Wii spelet i år är nya Punch Out

Medlem

Så ni vet så har spelet redan haft release och det var den 20:e mars, inte som FZ skriver (27:e) kan vara värt att veta.

Medlem

Det ultimata festspelet, Bira+MadWorld...

Medlem

Ser riktigt schysst ut
Men vet inte om jag skulle palla dom extrema kontrasterna i längden, tycker det ser småjobbigt ut bara på bilderna, antigen är det helt svart eller helt vitt, nästan inga nyanser av grått. ><
Men man kanske vänjer sig, perhaps maybe!

Inaktiv
Skrivet av Mykee:

Ser riktigt schysst ut
Men vet inte om jag skulle palla dom extrema kontrasterna i längden, tycker det ser småjobbigt ut bara på bilderna, antigen är det helt svart eller helt vitt, nästan inga nyanser av grått. ><
Men man kanske vänjer sig, perhaps maybe!

Förr i tiden var ju ALLT svart och vitt, inte tröttnade man på det.:P;)

Medlem
Skrivet av kebbe:

Jag misstänker att det kan bli tråkigt med svartvitt efter ett antal timmar.

Varför då? Killzone 2, Gears of war etc använder ju bara olika nyanser av grått och verkar ju funka där?

Medlem

Ett tips! Ställ in eran Wii till 576i när ni spelar Madworld då spelet inte stödjer 60Hz eller Progressive i PAL-versionen. NTSC-versionen stödjer inte progressive alls...

Hursomhelst, spelet ser betydligt bättre ut i 576i och det blir inte lika jobbigt att kolla på. Grymt spel btw!

Medlem
Medlem

klart det drygaste spelat till wii i alla fall:):)

1
Skriv svar