Metal Gear Solid 3: Snake Eater-remaken visar sin grafik i ny trailer

Robot
Metal Gear Solid 3: Snake Eater-remaken visar sin grafik i ny trailer
Medlem

Ser riktigt bra ut:-)

International
Man of Mystery

Ja, även om jag har problem med MGS småknasiga story och flumjapanska karaktärer så är jag ju ett stort fan av stealthspel så den här ser jag fram mot helt klart


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Jag varvade originalet några ggr och det var väldigt kul. Men jag är osäker på om samma typ av gameplay känns lite daterat (för mig) nu... Camouflagesystemet i spelet var väldigt kul i alla fall.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Oj, det såg ju riktigt bra ut faktiskt. Blir nog att ge sig på en ny genomspelning när detta kommer.

Ser definitivt bättre ut än MGS Master Collection som släpptes nyligen, den produkten är nästintill en scam enligt mig. Att de inte lyckades få till 60 FPS på ett 25 år gammalt spel är hål i huvudet.

Medlem

Omgivningen såg snygg ut. Men Snake såg konstig ut, och frisyren? Fick mig att tänka på Goemon.

Medlem

Ser ut att vara på ungefär samma tekniska nivå som Sniper Elite 5 på PS4, hade förväntat mig låååångt mer för ett renodlat next-gen MGS-spel

Medlem

Ser helt okej ut tycker jag. Enda problemet jag har är att jag inte tycker han ser särskilt mycket ut som Big Boss.

NuZ
Testpilot

Så länge man kan hålla in RB/R1 för att glo på bröst så är jag nöjd!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Tänk om de hade valt kontrollen från MGS5 istället för den i MGS3... Det hade varit mumma.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Skribent
Skrivet av lampis:

Tänk om de hade valt kontrollen från MGS5 istället för den i MGS3... Det hade varit mumma.

Ser i alla fall smidigare ut än originalet.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Hoppas mest de tar bort de där stora rutorna som t.ex. Alert-nedräknaren och får spelet på så sätt att vara lite mer realistiskt inlevelsefullt, och inte kännas fullt så mycket som 2000-tal Playstation 2-spel.

1
Skriv svar