Alpha-testa GTA-mannen Benzies nya spel Everywhere

Robot
Alpha-testa GTA-mannen Benzies nya spel Everywhere

Se färsk gameplay-trailer från spela spel i spel-spelet.

#everywhere, #leslie-benzies


Gnällkuk

Det här känns spontant som vad folk trodde vi skulle få och vad moonboysen ville ha för tre år sen. Idag? Jag är inte så säker…


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Woho! Fortnite i sandbox!

Medlem

Ser ju ut som Fortnite Creative. Vet inte om jag levt under en sten, men var inte beredd på att spelet skulle se ut sådär.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Ser ju ut som Fortnite Creative. Vet inte om jag levt under en sten, men var inte beredd på att spelet skulle se ut sådär.

100% Detta. Trodde det skulle vara något mera mot GTA.

Jag förstår att han slutade på rockstar om det var detta han ville göra där.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Vet inte vem karln är men det här såg ut att vara långt ifrån GTA på så många plan.


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Avstängd

Jag är i chocktillstånd. Chocktillstånd i ren besvikelse. Så här trodde jag verkligen inte att mitt mest efterlängtade spel såg ut.

Medlem

Roblox2 detta!

Medlem

Jao, känns väl inte helt verklighetsfrånvänt. Jag tycker det ser intressant ut, det mest intressanta blir väl hur pass anpassningsbara skapelserna och hur mycket man kan påverka gameplay etc. Det såg ju dessutom ut som att de lirade ett spel i spelet så att säga, med åskådare och så. Frågetecken i huvudet men håller ögon och öron öppna.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Fortnite inspirerad multiplayer grej. Nej tack för mig.

Medlem

Jag väljer att fortsätta vara nyfiken på detta. Men om det visar sig att man är gravt begränsad av grundspelets assets i byggandet, a.k.a. barn-nivå på kalaset... Då avstår jag nog. Hade varit grymt om de möjliggjorde för spelare att hämta in modeller skapade i Blender etc.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

1
Skriv svar