Vad gör ni på fritiden?

Medlem

Nördar ner mig i saker hipp som happ.

Nytt just nu är det cocktails/drinkar.

Annars har jag bakat bröd på surdeg i några år. Napolitansk pizza är också ett stort intresse, ugn på 500c, råvaror från italien osv.

Utöver dessa är det fotboll, film/serier, träning och matlagning.

Backloggens befriare

Inväntar slutet.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Musik har alltid varit ett stort intresse, spelar lite gitarr och överväger att köpa en elbas. Min nivå ligger dock på "punkgitarrist" men det räknas oxå!
Köper en del skivor fortfarande, både vinyl och cd så skivmässor och skivaffärer tycker jag om att besöka.

Har ett gäng hundar så det spenderas en hel del tid med dom ute i skog och mark.

Träning försöker jag ägna mycket tid åt, dels för att det är kul men även för det psykiska måendet.

Försöker att hitta aktiviteter som jag kan göra tillsammans med 13-åringen här hemma för att få bort honom från skärmen litegrann, just kör vi lite discgolf men jag "tvingar" även med honom till gymmet.

Uppskattar även fiske och fotografering men tar sällan tag i det, tiden räcker liksom inte tid till allt man vill hålla på med. Förhållandet, jobbet och huset behöver ju skötas också 😊


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Går på konserter, går på promenader, blir uttråkad av att sitta inne för länge.

Medlem
Skrivet av greb1989:

Haha! Kan förstå att det kanske inte verkar så med tanke på hur jag uttryckte mig där...Men ja! Jag är väldigt lycklig, saken är väl bara den att jag jobbar och pluggar så tiden som blir över vill man gärna spendera med dom man älskar och då kanske det inte alltid finns tid för att utforska andra intressen. Spelar gör jag ju redan, men det fick man inte nämna enligt trådstartaren 😬

Det glädjer mig att läsa och tack för svar.

Hoppas att jag en dag kan ha ett liknande liv.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

12
Skriv svar