Quiz – Känner du igen de ikoniska Diablo-profilerna?

Medlem
NiC
Medlem

Gick bet på Skeleton King, det var helt klart för länge sedan jag spelade Diablo 1.
Sen tänkte jag ju så klart inte på HoTS.

Medlem

Trodde på full pott, men Diablo Immortal och HOtS satte stopp för det. Annars ett helvetiskt bra quiz!


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Medlem

fan missa 2 , Men är rätt ok med ett av dom fel svaren, för vem fan spelade diablo immortal lixom

Medlem

Bara 6, spelat alla utan mobilpisset


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Näst sista frågan vart en liten curve-ball Så den hade jag tvär fel på! Haha!

Medlem

signatur

"There will be another time"

Testpilot
Medlem

signatur

I drank what?

Medlem

Hade blivit besviken på mig själv om jag inte fick full pott haha


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kunde inte svaren på frågorna som avgixk från mainline Diablo, har inget intresse för immortal eller heroes of the storm.

Medlem

var tvungen att gissa på den med diablo immortal då jag vägra spela det.

Medlem

Typiskt. Läste fel på en av frågorna… jaja. Tänkte först, men det stämmer ju inte. Är annars nöjd! Tagga betan!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Så lätt. Och då har jag inte ens spelat 3:an, för jag diggar inte World of Diablocraft.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

10/10 korrekta svar
Djävulskt bra! Till och med Deckard Cain har mycket att lära.

Snittresultatet bland alla deltagare är 6,50/10. Du klarade quizet på 1 minut 53 sekunder.

Fick gissa på immortalbossen dock


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Medlem

Ah, missade ju Cain och The Skeleton King...nåja.

Medlem
Medlem

Nä det gick inget vidare, inte konstigt då jag är väldigt dåligt påläst om Diablo lore.

Medlem

Hade väntat mig lägre, men ibland träffar gissningar rätt Hade väntat mig i stil med 2-3, det är mer i linje med vad jag tycker om diablo-serien.

Ambassadör
Xbox

Kan inte mitt Diablo!


signatur

Jump in.

Aj, dendär Immortal-frågan kunde jag ju inte men i övrigt nog av de enklare Quizen (efter många timmar i Diablo (framförallt) 1,2 men också 3.

Vi får hoppas att att det blir ett D4 skapade med kärlek och inte girighet

Ser fram emot D4 men också oroar att detta är ett spel släpt av ett mångmiljonföretag som bara kommer att försöka mjölka så mycket som möjligt istället för ett spel som är släpt av företag som är trogna till dess spelgenre och Lore som alla har byggt på

Medlem
Medlem

Som nörd i just Diablo med tusentals timmar i andra och tredje spelet hade allt annat än 10p varit en besvikelse. Ändå fick jag chansa på Immortalskiten.

Medlem

Visste inte att Deckard Cain har varit spelbar karaktär.
Annars var det inte jättesvårt tyckte jag.

Medlem
Skriv svar