The Finals visar imponerande förstörelse i första gameplay-trailern

Robot
The Finals visar imponerande förstörelse i första gameplay-trailern

Multiplayer-action från Dice-veteraner.

#Embark-studios, #The-finals


Medlem

Först när trailern startade tänkte jag... vart är förstörelsen, det är ju bara massa partikeleffekter... sen började saker och ting rasa! Ser dock lite för kaotiskt ut för min del, men inväntar riktig gameplay för det såg lite roligt ut.

Medlem

Intressant, jag kanske inte "hänger med" längre men tror detta kan vara något jag gärna tittar på på Twitch

Gnällkuk

Jag blev stressad av trailern. Såg alldeles för kaotiskt ut för att jag ens skulle överväga det en chans, inget spel för gamla gubbar som jag.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ja ett multiplayer FPS med förstörbar värld vore trevligt utan en massa begränsningar. Red Faction 1 är det enda jag kommer på, här verkar inte marken gå att demolera men det är nära nog

Medlem

En till jävla arenaskjutare. Dom kommer få det tufft med en sån överfull marknad.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

kanske kanske

Känns lite som typ 'vi gör ett CSGO/Valorant etc fast med esset att dom har den där galet vassa spelmotorkodarn från DICE.
Destruction etc.
...Men bidrar destruction till 'core-upplevelsen' som den typen av spel erbjuder?
Oklart


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Från utvecklarnas youtube-kanal och inte något skit som "gamespot trailers"

Medlem

Kommer bli grymt kul de två veckorna det lever=)


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Set riktigt nice ut

Kommer det till XSX med split screen så blir köp

Medlem

Värt att testa

Medlem

Hade jag haft en dator som pallat det där hade det absolut varit något jag skulle provat. Håller tummarna för att det lever när man väl införskaffar sig en sådan.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Känns som tanken är att rätt snabbt utveckla ett F2P-spel som kan bankrolla deras mer ambitiösa projekt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Wow! Får verkligen Bad Company-vibbar från all förstörelse

Medlem

Vackert värre! Är det byggt i Frostbite?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Jävlar, jag måste börja bli gammal eller nåt för den videon gav mig epilepsi... :I


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem

Ser coolt ut men som andra skrivit är det nog lite för snabbt för min inte längre ungdomsreflexer och dåliga koordinationsförmåga. Igår försökte jag spela och ta en klunk te samtidigt vilket ledde till en akut snabbstädning av datorbordet för det var te överallt.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

ADD: The Game


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers

Let's go! Bad Company 2 på knark. Ser genast fram emot detta.

Det märks ju också att Noken roddar trailers på Embark numera.


signatur
Medlem
Skrivet av Pjotor:

Vackert värre! Är det byggt i Frostbite?

Frostbite är en intern EA-motor så det lär det inte vara.

Hedersmedlem
Kenneth Lindqvist
Skrivet av Pjotor:

Vackert värre! Är det byggt i Frostbite?

Skrivet av Schploff:

Frostbite är en intern EA-motor så det lär det inte vara.

Det är Unreal-motorn

Medlem

Spelet kanske är kalas och jag gillar det visuella bildruta för bildruta. Men gud vad jag är trött på det här sättet att göra trailers. Blev nästan utbränd av att kolla på den.

Det finns något slags ängslighet i att allt måste gå så fruktansvärt snabbt.

Medlem
Skrivet av bluebird:

Spelet kanske är kalas och jag gillar det visuella bildruta för bildruta. Men gud vad jag är trött på det här sättet att göra trailers. Blev nästan utbränd av att kolla på den.

Det finns något slags ängslighet i att allt måste gå så fruktansvärt snabbt.

Gotta keep that EPS (Explosions per second) up for the kids


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Detta var den typ av destruction jag förväntade mig i BF 2042


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Efter att ha spelat Teardown o inse vad en person är kapabel till att göra, så är det svårare att imponeras

Medlem

Såg kul ut med destruktion men i övrigt alldeles för kaotiskt.
Så håller mig till Teardown om jag vill riva och förstöra bara


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Värdelöst. Konstlad setting med teams som skickas ut på en bana som om det vore en tävling.

Arena med fyrmannalag och FTP, spelarna klär sig i allsköns färgglada kostymer som clowner på cirkus.

Och det är bara töntigt när allt är så vilt och snabbt. Avskyr sånt kaos. Vem blir imponerad av sånt här?

Nej, tacka vet jag gamla sortens lugna och metodiska Battlefield.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Bill:

Detta var den typ av destruction jag förväntade mig i BF 2042

Tror du får chilla med de förväntningarna. Finns en anledning att det bara är 12 spelare i det här spelet

Medlem

Förstörelse ser riktigt häftigt ut men spelet själv blir lidande i min mening.

Upprätta någon sorts flaskhals eller försvar i en lagshooter när det inte finns något att ta skydd bakom är ju meningslöst.
Ofta sprängs man utan att veta vad eller ifrån vart.

För en snabb arenashooter kanske det iof kan funka men i bf och liknande är det bara skräp.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Tveksam, påminner om BF levelution som var rätt dåligt.
Såg verkligen BF ut med mycket 90graders kanter, inte så imponerad.
Hoppas bli motbevisad, behövs nått bra MP lir nu tröttnat på det mesta som finns idag.

12
Skriv svar