The Book of Boba Fett

Gillade både "The Mandalorian" och "TBoBF", speciellt att man försöker dra åt hjärtmuskeln lite och infoga lite värme i den kalla och förstörda galaxen. Producenterna har mer talang mellan sig än Abrams och Johnson som verkligen inte visste vad de sysslade med.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hej,

Vad jag fnittrade när jag läste denna tråd. Denna post är kanske off-topic, men i min mening underbar.

Biljakten i 15km/h var ingen höjdare.

jag tittar på dig, världens långsammaste moppejakt

Haha ja alltså moppejakten va så extremt kass på alla möjliga sätt

Slutade kolla efter scooter-ligisterna

Fattade verkligen inte vespagänget dock.

Är toksåld och tycker scooter-ligisterna var en petitess i sammanhanget

Säger inte att modsgänget spelade roll

Jag vill anta att ni pratar om samma sak? 😂 Men utan att ha sett någon än, inväntar s02, så är detta roligt! Kört barn har många namn!


signatur

Niet.

Fragtjuv

Jag tycker att det var en bra serie även avsnitt tre var rent ut sagt dåligt. Den tog sig dock riktigt ordentligt mot slutet men jag kan just nu inte bestämma mig för 6 eller 7 av 10. Lutar nog åt en sexa.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Avsnitt sju var ingen höjdare för mig. Avsnitt sex håller jag däremot som det bästa i SW-väg sedan originaltrilogin. Makalöst bra.

Som helhet helt okej. Inte lika bra som Mandalorian, men sevärt.

Medlem

Jag förstår över huvud taget inte hur man klarar av att titta på dessa serier om man håller 4, 5 och 6 som referens. Visst, det ser ofta likadant ut, men där slutar också likheterna.

Medlem
Skrivet av kEJTLiN:

Jag förstår över huvud taget inte hur man klarar av att titta på dessa serier om man håller 4, 5 och 6 som referens. Visst, det ser ofta likadant ut, men där slutar också likheterna.

Håller med dig. Kollade på the mandalorian men klarade inte av särskilt många avsnitt innan jag slutade. Hela serien var så otroligt stel på något sätt. Karaktärerna kändes påklistrade/forcerade precis som de senaste star wars filmerna. Konstiga strider/sammandrabbningar där huvudpersonen lägger sig i underläge och aldrig tänker efter. Ganska mycket meningslösa fillers.

Baby yoda var ett misstag som skulle slängts ur serien efter ett eller två avsnitt.

Medlem

Varning för spoilers!!!

Vilken besvikelse detta blev. Fyra avsnitt som tippar på gränsen till tråkiga. Bästa avsnitten är mer lr mindre utan BF. När det väl händer saker, blir det aldrig speciellt spännande faktiskt. Känslolöst och man bryr sig inte.

Sen har vi Ett moppegäng som hör hemma i Twilight. Som BF aldrig någonsin skulle associerat sig med. Disintegrate and move along!

Galaxens coolaste prisjägare har man gjort till en sömnig någonting…

Cad Bane o Wookien Black Krrsantan är ganska bad-ass. Men inget som kan rädda detta sömnpiller.

2/5

123
Skriv svar