Quiz – Känner du igen Dark Souls och andra soulslikes?

Robot
Quiz – Känner du igen Dark Souls och andra soulslikes?

Elden Ring närmar sig. Har du koll på Fromsoftwares, och andras, hardcore-titlar?

#dark-souls, #fz, #quiz


Skribent

Helt ok för att aldrig ha spelat ett souls-spel.

Frilansare

Väntat! Måste verkligen putsa på min Souls-kunskap.

Medlem

star wars-frågan pajade min fullpott

Testpilot

Fel på Star Wars spelet, har ej spelat det ännu.

Enkelt! Enda jag missade på var Star Wars spelet som jag inte spelat. Har heller aldrig sett en Star Wars film för den delen.

Medlem

signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Inaktiv

Ok, inte mer.

Medlem

Missade starwars-frågan på grund av de svenska titlarna Sen förstår jag inte riktigt hur Fallen Order skulle vara kopplat till Souls, men det är jag det..

Medlem

Elden ring kan inte komma en dag för tidigt!!! Blev sjukt ledsen när det annonserades att dark souls sagan va slut för några år sedan... Men nu när man sett gameplay på elden ring verkar det vara dark souls 2.0 på alla sätt förutom i namnet! Riktigt taggad på det!

Medlem

Hade inte riktigt koll på star wars spelet

Medlem

9/10. Jag blir besviken att ni la in en starwars-fråga i quizzet. Första gången jag kände på förhand att den här tar jag, 10/10 haha

Medlem
Medlem
Skribent

Inte illa för någon som aldrig spelat ett Souls-spel.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Skrivet av Bf1942:

9/10. Jag blir besviken att ni la in en starwars-fråga i quizzet. Första gången jag kände på förhand att den här tar jag, 10/10 haha

Samma här! Tänkte att det här blir lätt 10/10, men så kommer den där Star Wars frågan....:D

Medlem

signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Bommade på Star Wars-frågan.

Medlem

Helt ok då jag inte spelat något av de.

Medlem

Helt ok då jag inte spelat något av de.

Medlem

5/10 korrekta svar
Bra, men inte hardcore-bra.

Snittresultatet bland alla deltagare är 7,20/10. Du klarade quizet på 1 minut 32 sekunder.

Helt ok för att ha gissat på alla frågor.
Inte en souls-kille helt enkelt.

Medlem

Kan inte allt om Dark souls och Souls like :<

Medlem

Wohoo!


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Gen
Medlem

Fick rätt på de frågor som var närmast Souls spelen så jag är nöjd.

Medlem
Medlem
Gnällkuk

snitt på 7,11? består communityt av sadomasochister som hatar både livet och sig själva?!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Hade jag inte varit för snabb med fingrarna så hade jag fått 10/10, klart det inte var Demon's Souls kolla på bilden för tusan...

Medlem

Oh yeah

Medlem

2easy

Skriv svar