E3-trailer från Heavy Rain

Robot
E3-trailer från Heavy Rain

Detta kommer nog bli riktigt bra!

Medlem

Givet köp, synd att de flyttade fram det.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Hon ser så otroligt irriternade ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hörde att det inte blir någon "Game over" eller någon "Replay" option då man dör. Utan då är den karaktären död under hela spelet. Man spelar alltså som flera karaktärer. Man vad händer om alla karaktärer dör? =/


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Schysst! Från att ha varit måttligt intresserad för några veckor sedan så har intresset tokstigit den senaste veckan efter alla filmer och så som de har slöppt:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Hm.. vet inte vad jag ska tycka om det här, ser stundvis underbart ut men ibland ser med bara meh ut.
Inväntar spänt de första recensionerna.

Medlem

bara jag som inte tycker det är något speciellt alls?

Medlem

Kan inte säga utav detta om det blir ett bra spel eller inte men handlingen verkar vara superb!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Fan vad bra det verkar. *Börja lägga undan pengs så man kan köpa PS3*

Medlem

Interaktiv "film" är ju bara sååå 90-tal och ärligt talat ser jag hellre film då (bättre "grafik", bättre skådisar, bättre budget osv). Skulle väl vara om spelmomenten i sig är helt fantastiska, men det har jag extremt svårt att tro att dom skulle vara.


signatur
Medlem
Skrivet av WaltX:

Hörde att det inte blir någon "Game over" eller någon "Replay" option då man dör. Utan då är den karaktären död under hela spelet. Man spelar alltså som flera karaktärer. Man vad händer om alla karaktärer dör? =/

Då är det slut på spelande (Ingen game over, spelet är slut bara)

1
Skriv svar