Helvetiska Hades säljer som smör

Robot
Helvetiska Hades säljer som smör

Rogue-like drar in storkovan till gänget bakom Bastion, Transistor och Pyre.

#hades, #hadesgame


Medlem

Vad man läser så kan detta vara riktigt intressant lir, med tanke på priset verkar det vara värt det.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av miffot:

Vad man läser så kan detta vara riktigt intressant lir, med tanke på priset verkar det vara värt det.

Det är sjukt beroendeframkallande haha, men det är definitivt det bästa roguelike jag någonsin spelat. Hjälper också att det är så mycket humor och dialog i det + att vissa valutor sparas efter man dör så man blir inte så lätt uttråkad och det känns som man alltid kommer framåt . 10/10

Medlem

Fantastiskt spel!

Medlem

Ser inte alls ut att vara min grej, men trevligt för de som gillar den typen av spel.

Medlem
Skrivet av deezel:

Ser inte alls ut att vara min grej, men trevligt för de som gillar den typen av spel.

Såg inte ut att vara min grej heller. Gillar inte rogue-likes alls, men nu är det ett av mina favoritspel någonsin. Ge det en chans, du kan alltid refunda på Steam om det inte hookar dig på ett par timmar

Medlem

700 000 kopior på nästan två år, inte alls illa pinkat att de säljer så pass bra vid fullständig lansering.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Kanske blir att roffa åt sig en kopia nu när man har bytt ner sig till ett GTX 970

Medlem

denna skall testas!


signatur

//monster

Medlem

Väl förtjänt!
Spelet hur utvecklats väldigt väl genom hela Early access. Oerhört få buggar och alla saker de har implementerat har varit fullt funktionerande i den mån som man kan ha önskat.
De behandlade Early Access mer som ett test där spelarna fick ge feedback på spelet istället för en alpha där spelarna fick vara bugtestare.

Rekommenderar spelet oerhört mycket till de som är intresserade av spelet!

Bra humor och väldigt mycket personlighet på alla NPCer och dialoger som man både själv är delaktig och de man observerar när man går runt i start-området.

Stridssystemet har bra flöde och tack vare den stora variationen av vapen tror jag att alla personer kan hitta något vapen som tilltalar dem. Bra roguelite progression och man upptäcker alltid något litet nytt i varje run.

Medlem

Billigare på Epic store 135.20 kr.

Medlem

Gissar på att de sålde många ex när man fick Pyre på köpet också.

Medlem

Tack för tipset! Blir ett inköp senare i höst.

Medlem

Det här är det ultimata "okej bara en runda till då" spelet jag någonsin spelat haha

Medlem

@Kyraal: Mja, jag är ju inte heller fan av Diablo-serien heller, så jag skippar. Backloggen är lång nog iaf ^^

Medlem
Skrivet av deezel:

@Kyraal: Mja, jag är ju inte heller fan av Diablo-serien heller, så jag skippar. Backloggen är lång nog iaf ^^

It must ever grow. Always, for eternity. Games without end. Halleluhajaaa.


signatur

K9
:.:

1
Skriv svar