Ori and the Will of the Wisps släppt till Switch - körs i 60 fps

Robot
Ori and the Will of the Wisps släppt till Switch - körs i 60 fps

Det ser ut som att lanseringsproblemen på Xbox är korrigerade.

#moon-studios, #ori-and-the-will-of-the-wisps


Medlem

Överjävligt mysigt spel, väldigt trevligt för alla med Switch som inte spelat ännu

Medlem
Skrivet av Lepr:

Överjävligt mysigt spel, väldigt trevligt för alla med Switch som inte spelat ännu

Är lite sugen på detta till switch men pallar inte med om det är super svårt.

Medlem
Skrivet av dpol:

Är lite sugen på detta till switch men pallar inte med om det är super svårt.

Jag har klarat av båda Ori-spelen på PC, det säger det mesta om svårighetsgraden då jag är en medioker spelare. Visst finns det partier i båda spelen som är "svåra", men långt ifrån omöjliga. Dessa lite kluriga partier klarar man efter lite tragglande och när de väl är fixade är det oerhört tillfredsställande.
Båda Ori-spelen är bland det bästa jag spelat de senaste åren och är avundsjuk på dig som har en fantastisk upplevelse framför dig, bara köp!!

Medlem

Trevliga nyheter, läste om att det släpptes till Switch igår men kände mig ändå osäker då jag var rädd för att det skulle hacka och hålla på då jag läste om att XB1-versionen kördes dåligt på mycket kraftfullare hårdvara när det släpptes, men nu så blir det ett köp till Switch!

Medlem
Skrivet av dpol:

Är lite sugen på detta till switch men pallar inte med om det är super svårt.

Jag tänkte faktiskt likadant, men precis som @PH2000 säger är det väldigt bra avvägt. Jag blev aldrig frustrerad till den punkten att jag var nära att lägga av.
Fantastiska spel!

Medlem

Blir ett köp! Älskade det första Ori. Nu släpptes ju även Hades till Switch plus Mariosamlingen idag, det blir lite mycket.

Medlem

Kör Ori and the will of the wisps på min bärbara dator, och mycket trevligt spel!

Skrivet av Jallle:

Fantastiskt spel. Kört igenom båda på xbox ett par gånger och jag tycker du prioriterar helt rätt!

Det trevliga är att licensen låter mig spela det på både mina datorer och mina konsoler. Riktigt grymt!

För de som har Xbox Game Pass så ingår det där just nu kan jag tipsa om (men tycker det helt klart är värt att äga).


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

1
Skriv svar