Playstation 5-spelet Kena: Bridge of Spirits försenas

Robot
Playstation 5-spelet Kena: Bridge of Spirits försenas

Det dröjer till 2021 innan vi får ge oss ut på det Pixar-liknande äventyret.

#Ember-lab, #Kena-bridge-of-spirits, #nyhetstips


Medlem

Riktigt tråkigt😥
Ett av de spel jag mest ser fram emot.
Men, den som väntar på nått gått, osv osv.


signatur

Death by Snu Snu🥰

Medlem

Ser helmysigt ut. Får även lite vibbar från Rare’s halvt bortglömda pärla Kameo - elements of power (även namnen är uppbyggda på samma sätt).

Surt för dem som såg det som ett potentiellt release-spel, men för egen del kommer det bara finnas ett spel i höst/vinter, så 2021 låter perfekt. Hellre bra än fort osv.

Skribent
Skrivet av Vamp:

Ser helmysigt ut. Får även lite vibbar från Rare’s halvt bortglömda pärla Kameo - elements of power (även namnen är uppbyggda på samma sätt).

Surt för dem som såg det som ett potentiellt release-spel, men för egen del kommer det bara finnas ett spel i höst/vinter, så 2021 låter perfekt. Hellre bra än fort osv.

Exakt! Fan vad vi kommer lira Nickelodeon Kart Racers 2: Grand Prix i vinter asså!

Medlem

Kommer det ens ut några spel till Xbox X och PS5 releasen 😅

Inaktiv

Synd. Ett av de spelen jag tyckte såg bäst ut bär Sony hade sin show. Trösten är ju att det kommer mycket annat ändå så man har att spela.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Kommer det ens ut några spel till Xbox X och PS5 releasen 😅

Enligt Ubisoft har du iaf Assassins Creed Valhalla på release dagen till båda konsollerna

Geeks Gaming
Skrivet av B-itta:

Kommer det ens ut några spel till Xbox X och PS5 releasen 😅

Typ som när ps4 och Xbox One kom ut då. Va assassin's creed black flag och bf4 som fanns vid släppet xD

Medlem

"Playstation 5-spelet"

Det är ett multiplat då den bara är tidsexklusiv.


signatur

Scandinavian XBOX Network Gamers

Medlem

Ah, vad tråkigt. Han velat ha detta som en launch titel.

Skribent
Skrivet av Ac3 Toni:

"Playstation 5-spelet"

Det är ett multiplat då den bara är tidsexklusiv.

Yes, men eftersom det bara utannonserats till Playstation och PC än och de flesta troligen sett fram emot det som just ett lanseringsspel till Playstation 5, tyckte jag det var en relevant rubrik. Jag har dock förtydligat att det mest troligt även kommer till Xbox vid ett senare tillfälle – undantaget skulle väl vara om det helt floppar försäljningsmässigt, men det har jag svårt att tro.

Medlem

Ser mysigt ut, och de har verkligen lyckats med det visuella!

Det är svårt att sätta fingret på när jag gillar det jag ser och när jag bara finner det visuellt helt ointressant numera. Här har de lyckats helt klart. Tror det har mycket med känsla för färg och ljussättning att göra.

Om man nu ska sälla sig till en sida i konsolvärlden så tycker jag PS5 leder rätt stort.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Hellre ett fungerande spel än trasigt. Jag har tålamod. Lär ändå inte ha råd till PS5 vid release. Blir nog köp till PC。:)

Medlem

Trist!

Blir det verkligen bara Miles Morales och ett halvstelt Anthem-ala-Devil May Cry (Godfall) på release eller vad kommer egentligen hända?

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Trist!

Blir det verkligen bara Miles Morales och ett halvstelt Anthem-ala-Devil May Cry (Godfall) på release eller vad kommer egentligen hända?

Ser så ut men tror de kommer annonsera ett gäng spel till när de säger datum och sånt.

Medlem

Det blir inte mkt till spel för varken nästa krysslåda eller nästa spelstation i år verkat det som haha.
Nåja, bättre spelen görs färdigt ordentligt dock än att de ska släppa bugg o glitch fester.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Trist!

Blir det verkligen bara Miles Morales och ett halvstelt Anthem-ala-Devil May Cry (Godfall) på release eller vad kommer egentligen hända?

Några tänkbara kandidater till releasespel är Sackboy, Gran Turismo 7, Destruction Allstars, Demon's Souls och Ratchet and Clank.

Jag är inte helt säker på att utvecklarna själva vet om de hinner färdigt eller inte till release.

Medlem

@Margy: Tror inget kommer vara klara i tid för release, återstår att se.
Det är roligare ändå när det släpps grejer lite då o då istället för allt på en gång, tycker jag iaf (oavsett konsol).


signatur

Scandinavian XBOX Network Gamers

1
Skriv svar