Little Nightmares 2:s gameplay-trailer lär ge dig stora mardrömmar

Robot
Little Nightmares 2:s gameplay-trailer lär ge dig stora mardrömmar

Nästa år ska svenska Tarsier Studios återigen ge oss kalla kårar.

#Little-nightmares-2, #Tarsier-studios


Medlem

Inte min vanliga genre men det här ser ju så bra ut på så många nivåer att jag blir tvungen att testa.
Sjukt skön stämning!

Medlem

Första spelet var fantastiskt, ser fram mot detta.

Skribent
Skrivet av JRico:

Inte min vanliga genre men det här ser ju så bra ut på så många nivåer att jag blir tvungen att testa.
Sjukt skön stämning!

Första spelet är verkligen skitbra. Du bör verkligen testa det om du inte gjort det. Det borde gå att hitta jäkligt billigt.

Inaktiv

Ettan är ett grymt bra spel.
Verkar som om man har någon irriterande följeslagare i tvåan, sånt kan förstöra spel helt och hållet.

It's not a lake, it's an ocean

Det första spelet var bra. Kort utan att kännas framstressat på något sätt. Hoppas de lyckas med uppföljaren. Jag kände väl ingen direkt längtan efter mer efter det första spelet.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Första spelet är verkligen skitbra. Du bör verkligen testa det om du inte gjort det. Det borde gå att hitta jäkligt billigt.

Har lagt till det på Steams önskelista!
Blir att köpa det vid nästa rea.

Medlem

Värt att hålla ögonen på. Första spelet var, vilket redan nämnts, fantastiskt.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Jag ser verkligen fram emot det, älskade stilen och musiken i det första!


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Inte alls min genre men när jag spelat ettan och klarat det var jag helt såld. Detta kan bli goty 2021 (för mig)

Medlem

Kört igenom ettan två gånger, riktigt bra spel! Blir definitivt att köpa andra med


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

1
Skriv svar