Vi gör det! Vi röstar fram formkurvan för Call of Duty

Medlem

Jag har alla. Och konstigt nog så gillar jag de flesta, på olika sätt.
Men det enda som jag ångrar att jag köpt, och som jag avinstallerade ganska snabbt, är: BLOPS 4.


signatur

autograph

Medlem

Ett perfekt exempel på hur de lassar ut skit och mjölkar kassakon som småbarnen alltid ber föräldrarnas plånbok för.

Medlem

Jag tycker seriens senare inslag med battle royale har varit riktigt nice! Kanske inte så värst nytänkande, men riktigt kul!

Medlem
Skrivet av herrPuffy:

Jag tycker seriens senare inslag med battle royale har varit riktigt nice! Kanske inte så värst nytänkande, men riktigt kul!

Ja, Warzone är det enda BR som fungerar bra för mig att spela, som nu får en chans att komma tillbaka i spelet genom Gulag.
Solo och multi är jättebra, och har många olika kartor.
Dessutom är det skitsnyggt också, och uppdateras ofta.


signatur

autograph

NuZ
Testpilot

Black ops 1 var väl sista med riktig server browser? Fantastiskt spel i mp och faktiskt en av få cod där sp är bra


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Ett perfekt exempel på hur de lassar ut skit och mjölkar kassakon som småbarnen alltid ber föräldrarnas plånbok för.

Tror du verkligen att det är så?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Avstod att rösta helt och hållet. Endast spelat COD1 och MW2 varav endast SP i den senare. Jag spelade mer BF1942 och MOHAA när det begav sig så jag kommer knappt ihåg COD1 förutom att det var kul när man väl spelade.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Och början med MW3 så blev single player mycket sämre då du nu mera va en superhjälte istället för en soldat av många.

Superhjälte?


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Och jag är nog en av få som gillade kampanjen i Infinite warfare.

Jag är med i dit gäng då. Fantastisk kampanj.


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem

Vad kan jag se resultatet?

12
Skriv svar