Remnant: From the Ashes är gratis på Epic Games Store

Robot
Remnant: From the Ashes är gratis på Epic Games Store

Tillsammans med snowboard-paketet The Alto Collection.

#Remnant-from-the-ashes, #The-alto-collection


Medlem

Epic är rätt episka ändå.


signatur

- pixelfantast

Medlem

Prisa gudarna, här kommer skatteåterbäringen.

Medlem

helt sjukt va dom ger bort gratis spel, nåt steam borde lära sig av.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

helt sjukt va dom ger bort gratis spel, nåt steam borde lära sig av.

Då har du missat hela poängen med gåvorna. Om det var ombytta roller hade inte Epic gett bort några spel heller. De köper kunder, en väldigt vanlig strategi i många branscher.

Inaktiv
Skrivet av Vamp:

Då har du missat hela poängen med gåvorna. Om det var ombytta roller hade inte Epic gett bort några spel heller. De köper kunder, en väldigt vanlig strategi i många branscher.

Helt sant. Vi ska inte vara naiva i detta men trevligt för oss konsumenter att de slåss om oss med gåvor och reor

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Helt sant. Vi ska inte vara naiva i detta men trevligt för oss konsumenter att de slåss om oss med gåvor och reor

Absolut, velat testa detta spel men aldrig köpt, nu med total war troy, skaffa jag detta samtidigt gratis
Själv bryr jag mig inte med flera launchers bara kul med konkurrens för steam, och speciellt gratis


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Tack alla fortnite kids, varit sugen på att testa remnant 😁


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

helt sjukt va dom ger bort gratis spel, nåt steam borde lära sig av.

Tror inte Steam kommer börja skänka bort spel men jag tror åtminstone att dom fått lägga i en högre växel när det kommer till att utveckla deras plattform.

Det är gammal hederlig konkurrens som gynnar både oss konsumenter och spelindustrin i stort. Tråkigt att folk är så trångsynta och vill att Steam ska ha monopol på PC-marknaden istället för att se det goda i det hela.

Medlem

Sjukt bra spel! Rekommenderar!


signatur

Bara gör det.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Tror inte Steam kommer börja skänka bort spel men jag tror åtminstone att dom fått lägga i en högre växel när det kommer till att utveckla deras plattform.

Det är gammal hederlig konkurrens som gynnar både oss konsumenter och spelindustrin i stort. Tråkigt att folk är så trångsynta och vill att Steam ska ha monopol på PC-marknaden istället för att se det goda i det hela.

Tur att Epic är anti-monopol, ska nog ta och köpa A Total War Saga: Troy på Steam nu...

Kolla på nån gameplay video. Anmärkningsvärt att dodge rullande går rätt realistiskt sakta till skillnad från...eh ja alla andra spel nånsin där man kan rulla ur vägen

Tummen upp på det


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

testa Remnant gott folk, bra skit! klart det blir gratis månad efter man köpt å klarat det, menmen


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av kebbe:

Tur att Epic är anti-monopol, ska nog ta och köpa A Total War Saga: Troy på Steam nu...

köp Remnant när du är endå pågång!

Inaktiv
Skrivet av kebbe:

Tur att Epic är anti-monopol, ska nog ta och köpa A Total War Saga: Troy på Steam nu...

Medlem

Remnant From the Ashes e riktigt bra, rekommenderas i co-op! (Man kan köra 2, 3 eller 4 spelare)

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

testa Remnant gott folk, bra skit! klart det blir gratis månad efter man köpt å klarat det, menmen

Fick det rekommenderat av en kollega för en tid sedan. Drog hem det via Epic nyss.

Ska bli kul att prova. Alltid lite lättare att tycka om spel när de är gratis.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Fick det rekommenderat av en kollega för en tid sedan. Drog hem det via Epic nyss.

Ska bli kul att prova. Alltid lite lättare att tycka om spel när de är gratis.

Tycker det är lättare att tycka om spel man betalar för. Gratisspel kan ju vara vad som helst oftast sånt man inte vill betala för, finns ju något som heter "man får vad man betalar för".

Medlem
Skrivet av Gaara:

Tycker det är lättare att tycka om spel man betalar för. Gratisspel kan ju vara vad som helst oftast sånt man inte vill betala för, finns ju något som heter "man får vad man betalar för".

Håller inte med om din sista kommentar. Att man får vad man betalar för.

Tycker inte att det går att applicera här då det är fullpris-spel som skänks bort, inte spel som är skapat för att vara gratis.

Epic tar notan och vi får högkvalitativa spel. Bock och bug.

För mig sänks förväntningarna kraftigt då jag inte behöver betala 500+ kronor, vilket brukar bädda för en bättre upplevelse.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Håller inte med om din sista kommentar. Att man får vad man betalar för.

Tycker inte att det går att applicera här då det är fullpris-spel som skänks bort, inte spel som är skapat för att vara gratis.

Epic tar notan och vi får högkvalitativa spel. Bock och bug.

För mig sänks förväntningarna kraftigt då jag inte behöver betala 500+ kronor, vilket brukar bädda för en bättre upplevelse.

Ja jo men vad jag menar är gratis spel vet man inte vad man får, när man köper är det något man själv valt ut som då blir något bättre.
Visst för inte länge sedan fick man ju GTA V gratis det är ju inte fy skam, ett av de bästa spelet som gjorts imo

Medlem

Sjukt bra spel, men Kina har inte på min dator att göra så det fick bli via Steam.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Sjukt bra spel, men Kina har inte på min dator att göra så det fick bli via Steam.

Källa?

Avstängd
Skrivet av Tabula:

Epic ägs till 40% av Tencent, som är ett kinesiskt bolag. Det finns en del personer som är rädda för Kina och därför väljer att bojkotta Epic.

Medlem
Skrivet av Hordaland:

Epic ägs till 40% av Tencent, som är ett kinesiskt bolag. Det finns en del personer som är rädda för Kina och därför väljer att bojkotta Epic.

Exakt! Det känner jag till Tänkte mest att dessa foliehattar gärna får presentera lite konkret fakta istället för att spy ur sig saker i varje tråd.

1
Skriv svar