Ladda hem A Total War Saga: Troy gratis nu

Robot
Ladda hem A Total War Saga: Troy gratis nu

Epic Game Store bjuder på Creative Assemblys senaste strategispel, fast bara under 24 timmar.

#a-tota-war-saga-troy


Medlem

NUUUU


signatur

Allätare

Inaktiv
Medlem

Förstod aldrig varför dem ger det gratis? Måste ha missat något.
Men helt klart värt ladda ner epic för det.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av miffot:

Förstod aldrig varför dem ger det gratis? Måste ha missat något.
Men helt klart värt ladda ner epic för det.

Marknadsföring.

Epic Games kan antingen ge bort spelet gratis och ersätta Creative Assembly eller så kan de lägga pengar på ren reklam.
Antar det förstnämnda ger fler användare på plattformen.

Medlem

Schysst! Vet någon om det finns multiplayer campaign? Har inte kunna hitta svar


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Schysst! Vet någon om det finns multiplayer campaign? Har inte kunna hitta svar

Finns inte i dagsläget, läste bågot om november typ.

Medlem

Thanks friend!

Medlem

Jag kanske är trög men jag fattar inte vad den här nyheten betyder. Kan jag ladda ner det gratis under 24 timmar eller får jag bara behålla det i 24 timmar?

Medlem

Fixat!

Är det någon som vet varför mitt EGS installerar Fortnite automatiskt hela tiden? Måste avinstallera varje gång jag startar EGS lol

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Jag kanske är trög men jag fattar inte vad den här nyheten betyder. Kan jag ladda ner det gratis under 24 timmar eller får jag bara behålla det i 24 timmar?

Du får behålla det.

Medlem

Tja, det är ju gratis så man får väl passa på.
Kommer Jocke recensera?

Medlem

@Comstedt: Hm, hade ju tänkt spendera hösten med Microsoft Flight Simulator men får väl lägga detta till backloggen.

Medlem

Tencent (CCP) som lockar massan i väst med massa gratis spel, att ladda ner och köra deras mjukvara. Foliehatt på såklart, men det är förmodligen mycket lukrativt för SEGA/CA det här. Alla gillar pengar, oavsätt ursprung.

Geeks Gaming
Skrivet av Brutulv:

Tencent (CCP) som lockar massan i väst med massa gratis spel, att ladda ner och köra deras mjukvara. Foliehatt på såklart, men det är förmodligen mycket lukrativt för SEGA/CA det här. Alla gillar pengar, oavsätt ursprung.

Verkligen foliehatt på den. Bara för man äger en andel i ett företag betyder inte att man har mycket att säga till om. Tim Sweeney har fortfarande majoriteten och dom säger att tencent har ingen som helst kontroll över något på Epic.

Medlem
Skrivet av Brutulv:

Tencent (CCP) som lockar massan i väst med massa gratis spel, att ladda ner och köra deras mjukvara. Foliehatt på såklart, men det är förmodligen mycket lukrativt för SEGA/CA det här. Alla gillar pengar, oavsätt ursprung.

Suck.

Medlem

kan ju även nämna att remnant from the ashes är gratis med!

Inaktiv
Skrivet av Draconis:

Är det någon som vet varför mitt EGS installerar Fortnite automatiskt hela tiden?

Hade samma problem för nåt år sen. Det slutade när jag i ren paranoia bytte lösenord. Värt ett försök.

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Jag kanske är trög men jag fattar inte vad den här nyheten betyder. Kan jag ladda ner det gratis under 24 timmar eller får jag bara behålla det i 24 timmar?

Du behöver inte ens ladda ner det. Bara lägg till det på ditt konto så kan du ladda ner och spela när du vill, spelet är ditt.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av Brutulv:

Tencent (CCP) som lockar massan i väst med massa gratis spel, att ladda ner och köra deras mjukvara. Foliehatt på såklart, men det är förmodligen mycket lukrativt för SEGA/CA det här. Alla gillar pengar, oavsätt ursprung.

Så länge Tencent inte är majoritetsägare eller att Epic flyttar kontoret till Kina så är det lugnt för min del.

Medlem

Hur ser modscenen ut på epic?

Vill helst ha det på steam med tanke på steam workshop.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

Hur ser modscenen ut på epic?

Vill helst ha det på steam med tanke på steam workshop.

Senaste jag läste var att modsupport ska komma en månad efter release, liknande som dom gör på Steam.

Geeks Gaming
Skrivet av Jaxalot:

Hur ser modscenen ut på epic?

Vill helst ha det på steam med tanke på steam workshop.

Är i beta just nu och finns bara till ett spel än så länge. Men funkar riktigt bra faktiskt.

Medlem
Skrivet av Brutulv:

Tencent (CCP) som lockar massan i väst med massa gratis spel, att ladda ner och köra deras mjukvara. Foliehatt på såklart, men det är förmodligen mycket lukrativt för SEGA/CA det här. Alla gillar pengar, oavsätt ursprung.

Antar att du undviker Riot games (Valorant, League of Legends), Funcom (Anarchy Online, Age of Conan, The Secret World, Conan Exiles), Grinding Gear Games (Path of Exile), Kakao (Black Desert Online), Frontier Developments (ex Zoo Tycoon, Elite: Dangerous, Planet Coaster), Activision Blizzard (Call of Duty, World of Warcraft, Diablo), Paradox Interactive (utgivare av Europa Universalis, Crusader Kings, Stellaris, Cities, etc), Ubisoft (Assassin's Creed, Anno, Far Cry), Bluehole (PUBG), m.f.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Verkligen foliehatt på den. Bara för man äger en andel i ett företag betyder inte att man har mycket att säga till om. Tim Sweeney har fortfarande majoriteten och dom säger att tencent har ingen som helst kontroll över något på Epic.

..och du behöver ingen majoritet för att styra ett företags riktning. Tencent äger 40% av Epic, tror de har bra mycket mer att säga till om än med deras 16% i Activision Blizzard och då har vi redan sett hur mycket de får sistnämnda att vika sig för Kinas intressen.

Medlem

Tänkte först att satan att det då var på Epic, men insåg sedan att jag numera använder den varje dag när jag visualiserar automotiva ting i UE4, så det finns ingen ursäkt till att inte trycka på hämta hem gratis knappen..

Medlem
Skrivet av Brutulv:

Tencent (CCP) som lockar massan i väst med massa gratis spel, att ladda ner och köra deras mjukvara. Foliehatt på såklart, men det är förmodligen mycket lukrativt för SEGA/CA det här. Alla gillar pengar, oavsätt ursprung.

Och Steam, Origin, Uplay samlar inte info om din datatrafik alls menar du?

Är väl bättre att köpa spel från GoG egentligen, inget krav på en extra DRM-launcher.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

På Epic alltså? Nej tack, betalar hellre.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

På Epic alltså? Nej tack, betalar hellre.

https://i.imgur.com/KInoKlT.jpg

Ja, om man vill vänta ett år så, absolut.

Medlem

Kommer FZ recensera det här?

12
Skriv svar