Lär dig hur karaktärer fungerar i Crusader Kings 3

Robot
Lär dig hur karaktärer fungerar i Crusader Kings 3

Med Erik Årsäll i huvudrollen, Blot-Svens grabb och Sverker den äldres farsa. Om han nu existerat.

#crusader-kings-3


Medlem

September kan inte komma snabbare? Längtar.

Medlem

Givet köp! Älskade CK2 och resten utav Paradox lir. Man ska ju dock vara beredd på att punga ut för en massa för framtida DLC:s! Men det är det ju värt.

Medlem

Har varit sugen på CK2 men aldrig blivit av att testa det. Tror jag kommer köpa detta då grafiken känns lite mer acceptabel än den i CK2.

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Har varit sugen på CK2 men aldrig blivit av att testa det. Tror jag kommer köpa detta då grafiken känns lite mer acceptabel än den i CK2.

Eftersom CK3 kommer ut om lite mindre än en månad så säger jag skippa CK2. De verkar ha ändrat ganska mycket från 2:an så behöver ändå lära om dig i så fall en del men verkar som de gjort en del "Quality of life" fixes som är bra för att underlätta utan att fördumma spelet i 3:an.

Och ja, grafiken ser enormt mycket bättre ut i detta. Vet inte vad för skärm du har men jag kör CK2 på en 4K skärm vilket är väldigt jobbigt för ögonen för grafiken är inte anpassad för 4K alls.

Medlem

Det är ett givet köp. Men har tyvärr fortfarande lite skepsis efter imperator haveriet. Sedan släpps detta samma månad som cyperpunk. Det har aldrig varit mer safe att va gameaer än nu.


signatur

Allätare

1
Skriv svar