Splinter Cell påstås bli animerad Netflix-serie, två säsonger redan beställda

Robot
Splinter Cell påstås bli animerad Netflix-serie, två säsonger redan beställda

Detta enligt en representant från Ubisoft.

#netflix, #splinter-cell


Geeks Gaming

Så vi får se hur Ubisoft har förstört Tom Clancy's namn i animerat format?

Medlem

Jag är 30% hoppfull och 70% skeptisk. Spontant känns inte detta som ett spel som gör sig bra i serieformat, eller ett IP med tillräckligt många fans för att bli succé.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Så länge de har Michael Ironside kommer jag vara nöjd.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Varför animerat? Tänker på tecknat då

Medlem

Hmm.. känns som att Splinter Cell hade fungerat bättre som live action. Metal Gear Solid däremot ser jag gärna som en animerad serie med tanke på hur ”over the top” både handling och karaktärer är.

Inaktiv

Om det kommer en serie innan ett nästa spel så bryter jag ihop.

Älskar Splinter Cell, vill spela mer. Och det har ju tamejtusan funnits easter eggs a la Splinter Cell i flera Ubisoftspel senaste åren. Blev så peppad när jag hittade Sam Fishers dräkt i Far Cry New Dawn och tänkte att nu är det nog nära ett spel här. Men icke.

Medlem

Men obidobisoft ge oss det vi vill ha istället! Ett nytt rått mörkt splinter cell med nypa av torr humor.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Så vi får se hur Ubisoft har förstört Tom Clancy's namn i animerat format?

Ja det tillintetgjorde Rainbow 6. Alltså, den nya är väl bra i sig - men jag saknar verkligen planneringen och sen förstår jag inte varför man inte kan få välja mellan alla vapen på en char när man kör privata servers.
Trams.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Geeks Gaming
Skrivet av Ankh:

Ja det tillintetgjorde Rainbow 6. Alltså, den nya är väl bra i sig - men jag saknar verkligen planneringen och sen förstår jag inte varför man inte kan få välja mellan alla vapen på en char när man kör privata servers.
Trams.

De är för att Ubisoft gör free2play spel du får betala fullpris för

Medlem

Det verkar som att de gör allt förutom att ge Fisher ett eget spel igen. Å andra sidan så har serien känts död väldigt länge, why beat a dead horse?!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Åhh snälla säg att det är sant.

1
Skriv svar