Hawkeye får egen dlc-story i Marvel's Avengers efter spelsläpp

Robot
Hawkeye får egen dlc-story i Marvel's Avengers efter spelsläpp

Crystal Dynamics redogör också för betadetaljer under augusti.

#avengers, #beta, #crystal-dynamics, #marvels-avengers


Medlem

Jag har aldrig varit någon superfantast vad gäller Hawkeye, men det är ju trevligt att det finns planerade DLC, förutsatt att det inte är ett DLC bestående av innehåll som egentligen borde ha funnits med i det ursprungliga spelsläppet *host* Mass Effect *host*.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Kommer4 bli nice, detta!


signatur

I drank what?

Medlem

Känns spontant väldigt trist med SP kampanj i ett beat em up spel.

Dessa spel är ju som skapta för att ha kul med polare i couch co-op mode.

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Känns spontant väldigt trist med SP kampanj i ett beat em up spel.

Dessa spel är ju som skapta för att ha kul med polare i couch co-op mode.

Jag tänker på Batman Arkham serien och den var ju riktigt bra. Andra utvecklare här men nog tror jag det funkar allt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar