Jack Black tar ton i en (passande) bisarr Psychonauts 2-trailer

Robot
Jack Black tar ton i en (passande) bisarr Psychonauts 2-trailer

Den efterlängtade tvåan försenas till 2021.

#psychonauts-2


Medlem

Riktig syratripp!

Medlem

Har aldrig tyckt att Jack Black är rolig.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Har aldrig tyckt att Jack Black är rolig.

Vet inte varför men det är något kul med den här kommentaren. Lite armar i kors-stämning. Jag håller dock med.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Vet inte varför men det är något kul med den här kommentaren. Lite armar i kors-stämning. Jag håller dock med.

Haha! Kan hålla med när jag läser den igen

Skribent

Hur många gånger har det här spelet försenats egentligen?

It's not a lake, it's an ocean

Lite oroväckande att det fortfarande inte finns något releasedatum. (För det finns det väl inte?) Känns som ett evighetsprojekt som kan sluta lite hur som helst. Ett skönt avbrott från alla allvarsamma och tunga spel, dock!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Inaktiv

För den som gillar Jack Black och inte vet att han har en väldigt underhållande youtubekanal, kika in den snarast möjligt https://www.youtube.com/c/JablinskiGames/videos

Redaktör
Ponny
Skrivet av Ruffles:

Lite oroväckande att det fortfarande inte finns något releasedatum. (För det finns det väl inte?) Känns som ett evighetsprojekt som kan sluta lite hur som helst. Ett skönt avbrott från alla allvarsamma och tunga spel, dock!

Om jag minns det rätt har de nöjt sig med enbart år, och att 2018 var första löftet (dock lite osäker). Sedan har det blivit 2019, 2020 och så... 2021. Det är svårt att våga hoppas på att det verkligen blir release nästa år.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Visades inte det här typ för 25 år sen?

Ion
Medlem

Älskar Jack Black

1
Skriv svar