Hands-on – Total War Saga: Troy

Robot
Hands-on – Total War Saga: Troy

Ta chansen att skriva om Homeros klassiska berättelse. FZ spelar Total War Saga: Troy.

#total-war-saga-troy


Medlem

Jag tror dem går bort ifrån vad som gjorde dessa spel roliga...känns mera som det blir fantasy utöver det hela.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av miffot:

Jag tror dem går bort ifrån vad som gjorde dessa spel roliga...känns mera som det blir fantasy utöver det hela.

Tillhör spinoff serien SAGA. De riktigt TW spelen kommer också men med längre mellanrum. De gör nog så här för att TW:Warhammer var så jävla bra.

Medlem
Skrivet av miffot:

Jag tror dem går bort ifrån vad som gjorde dessa spel roliga...känns mera som det blir fantasy utöver det hela.

Skrivet av Map-pen:

Tillhör spinoff serien SAGA. De riktigt TW spelen kommer också men med längre mellanrum. De gör nog så här för att TW:Warhammer var så jävla bra.

Stämmer bra. Dessutom kan du klicka hem spelet gratis. Så inte så mycket att böla över

Nästa spel i riktiga Total War-spel blir...

...kanske Medieval 3


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem
Skrivet av Azureye:

...kanske Medieval 3

Hoppas att du har rätt och att det är därför de testar saker som att lera påverkar slagfälten (slaget vid agincourt någon?)
Det hade varit en så fröjdefull dröm att jag nog nästan tar ett par skutt om det utannonseras.

Medlem
Skrivet av Azureye:

Stämmer bra. Dessutom kan du klicka hem spelet gratis. Så inte så mycket att böla över

Nästa spel i riktiga Total War-spel blir...

...kanske Medieval 3

Tror mer på Warhammer 3 innan Medieval 3

Medlem

När får vi ett nytt Empire!

Skribent
Skrivet av heady89:

När får vi ett nytt Empire!

Är du inte nere med Homeros?

1
Skriv svar