Älskad Harvest Moon-remake släppt på både Switch och pc

Robot
Älskad Harvest Moon-remake släppt på både Switch och pc
Medlem

Blev lite förvånad över prislappen men det är det värt, säkerligen spelat Back to Nature 400 timmar och det fick jag i julklapp när jag var liten så är väl högtid att dem får lite pengar av mig.

Medlem

Jag klarar mig bra med stardew valley. Har fortfarande inte kört det så mycket. Jag hade hellre sett ett zelda spel med bättre grafik är detta och som har harvest moon tema. Det skulle vara väldigt bra tror jag. Ett spel med mera äventyr om man vill eller ja mer allt. Ett spel där man kan välja om man vill ge sig iväg till något annat mål på kartan och låta gården tas om hand av någon annan. Ja fler alternativ och en större värld.

jbx
Medlem
Skrivet av Alienshade:

Jag klarar mig bra med stardew valley. Har fortfarande inte kört det så mycket. Jag hade hellre sett ett zelda spel med bättre grafik är detta och som har harvest moon tema. Det skulle vara väldigt bra tror jag. Ett spel med mera äventyr om man vill eller ja mer allt. Ett spel där man kan välja om man vill ge sig iväg till något annat mål på kartan och låta gården tas om hand av någon annan. Ja fler alternativ och en större värld.

Jag tycker detta var en fantastisk nyhet, kommer absolut köpa det idag. Förstår inte vad det har med Zelda att göra?

Stardew Valley är fortfarande ett av mina favorit spel på många år, har flera hundra timmar på Switch och säkert närmare 100 på ps4.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Jag klarar mig bra med stardew valley.

Samma här! Brukar spela det när jag väntar i bilen (Tesla). Riktigt trevligt spel!


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

1
Skriv svar