Tecken på att Age of Empires III: Definitive Edition kan vara nära

Robot
Tecken på att Age of Empires III: Definitive Edition kan vara nära

Classificação Indicativa skvallrar.

#age-of-empires-iii


Medlem

Jag tycker AEO3 är grymt, det ser också väldigt bra ut, även idag.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Ambassadör
Xbox

Klassisk brasse-läcka!


signatur

Jump in.

Den stängda betan imponerade inte alls så får hoppas dom tagit sig i kragen och gjort rejäla förbättringar inför släpp. Det här är bara vad jag hört jag vet själv ingenting om det *host*

Medlem
Skrivet av Bävern.Bäversson:

Den stängda betan imponerade inte alls så får hoppas dom tagit sig i kragen och gjort rejäla förbättringar inför släpp. Det här är bara vad jag hört jag vet själv ingenting om det *host*

Pratar vi om trean eller fyran?

Medlem

Skulle precis gå in o rätta dig angående 2005 datumet. Var säker på att spelet släpptes 2009 men tydligen var det Steam versionen som gjorde det. Trodde verkligen inte spelet var så gammalt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

3an är fortfarande mitt favorit age of empires


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Bävern.Bäversson:

Den stängda betan imponerade inte alls så får hoppas dom tagit sig i kragen och gjort rejäla förbättringar inför släpp. Det här är bara vad jag hört jag vet själv ingenting om det *host*

Jag har hört, ehm, säkra källor prata om samma sak. Jag tror nästan jag känner mig mer sugen på att spela om AoE3 (med någon mod eller två) än att springa och införskaffa DE.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Allt som kan ge mer liv åt RTS genren är välkomnande nyheter för mig.


signatur

"Deep into that darkness peering, Long I stood there, wondering, fearing." - Reaktion till Goodbye Volcano High

1
Skriv svar