Se alla trailers från Devolver Direct 2020

Robot
Se alla trailers från Devolver Direct 2020

Shadow Warrior och Serious Sam-gameplay varvas med intervjuer med utomjordningar.

#Devolver-direct


Medlem

Älskar Devolvers presentationer, himla skönt när det inte bara är krystade och sömnpilleraktiga presentationer som så många andra har.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Visste inte att devolver är så stora att dom pumpar ut så här många spel. Trodde alltid att det var ett super litet team som bara gör ett spel var tredje år.

Medlem

Vet inte jag. Känns som alla spel är gamla. Serious sam ser ut som ett spel från tidigt 90 tal. Wierd West ser bara riktigt dassigt ut. Nä fy.... Att ha en presentation för att visa upp mediokra spel känns bara fail

Skribent
Skrivet av jehuty:

Visste inte att devolver är så stora att dom pumpar ut så här många spel. Trodde alltid att det var ett super litet team som bara gör ett spel var tredje år.

Devolver utvecklar inte egna spel, utan agerar bara utgivare Men de har riktigt många järn i elden.

Medlem

Mer Serious Sam säger jag inte nej till


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av robbis:

Vet inte jag. Känns som alla spel är gamla. Serious sam ser ut som ett spel från tidigt 90 tal. Wierd West ser bara riktigt dassigt ut. Nä fy.... Att ha en presentation för att visa upp mediokra spel känns bara fail

Du har helt missuppfattat situationen. Devolver Digital har inte en presentation för att visa upp mediokra spel. De publicerar mediokra spel för att ha en ursäkt att göra de här fantastiska presentationerna 😁

Medlem

Hundra gånger bättre än Keighlys stela skit i PCGaming show.

Inaktiv

Satt med ett leende genom hela Serious Sam trailern och avslutningen med explosionen var bara episkt overkill!

Tyckte även Weird West såg intressant ut, lite originellt!

Medlem
Skrivet av robbis:

Vet inte jag. Känns som alla spel är gamla. Serious sam ser ut som ett spel från tidigt 90 tal. Wierd West ser bara riktigt dassigt ut. Nä fy.... Att ha en presentation för att visa upp mediokra spel känns bara fail

Det bästa med Devolvers presentationer är ju deras presentationer. Skiter i spelen. Tittar bara för att se vad dom hittar det här året. Och helt ärligt tycker jag att det är den roligaste presskonferensen hittills under E3 perioden


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av robbis:

Vet inte jag. Känns som alla spel är gamla. Serious sam ser ut som ett spel från tidigt 90 tal. Wierd West ser bara riktigt dassigt ut. Nä fy.... Att ha en presentation för att visa upp mediokra spel känns bara fail

Weird west såg unikt och intressant ut, Carrion kan nog bli riktigt roligt.
Vettefan vad du klassar som mediokert.

1
Skriv svar