Till sist: Fortnite är inte längre ett early access-spel

Robot
Till sist: Fortnite är inte längre ett early access-spel

Early access-stämpeln försvinner från alla spellägen.

#early-access, #epic-games, #fortnite


Medlem

Save the world vad är det nu? Beta?


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Nu kan jag äntligen börja spela Fortnite. Jag vill inte spela spel som inte är klara. Hoppas jag inte har missat något.

Medlem

Save the world var ett bra köp.
Var tidig med att köpa spelet när dottern ville ha v-bucks.
Man kan eller kunde iaf Grinda till sig valuta i det spelläget


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Skönt för Epic att kunna börja tjäna pengar på spelet nu.

Medlem

Nu är spelet late access.

Medlem

Ta det för det allt det är. Hata eller älska det men det är ett sjukt välpolerat spel.

Inget spel, inte ens Fifa har får mina kids, och mig, så inställda på "bara en match till" online som Fortnite.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Tassel:

Ta det för det allt det är. Hata eller älska det men det är ett sjukt välpolerat spel.

Inget spel, inte ens Fifa har får mina kids, och mig, så inställda på "bara en match till" online som Fortnite.

Jag har försökt spela med mina barn.
Har alltid känt, hoppas det inte blir en match till
Tur så har dom stort sett slutat spela fortnite, men även slutat vilja spela med mig lika ofta


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Det håller 'Save the World' med en prislapp, ska avveckla uppdateringar för läget inom snar framtid och satsar på BR delen? Får inte ihop det.

Medlem

Det kanske är dags att testa Fortnite nu då. Har slutat köpa early access spel.

Medlem
Skrivet av sirfalk:

Det kanske är dags att testa Fortnite nu då. Har slutat köpa early access spel.

noted

Medlem

Oj jag trodde inte gjort några uppdateringar av save the world sen de släppte battle royale! Får man kanske testa det igen då, det var väldigt skoj i Coop men var också rätt svårt att komma vidare.

Medlem

Vi köpte två Save the world för att spela ihop, men när man alltid blir ihoplottad med andra, oftast folk som är höglevlade, som nästan klarar banan solo.... näe det blev inte kul. (inte ens för barn)

Medlem
Skrivet av Johnhedlund:

Vi köpte två Save the world för att spela ihop, men när man alltid blir ihoplottad med andra, oftast folk som är höglevlade, som nästan klarar banan solo.... näe det blev inte kul. (inte ens för barn)

Nu var det längesedan jag spelade, men du kan ju göra dina matcher private istället för public, så slipper man spela med slumpfolk. Jag avskyr också att spela med slumpfolk i egentligen alla spel. Så många muppar där ute.

Jag skaffade Fortnite när det först släpptes och tyckte PVE-delen var ganska rolig. Sen kom PVP-delen och förstörde allt. Även om man förstår Epic eftersom alla pengar fanns i PVP-delen, så kände man sig nästan lite lurad eftersom den delen man köpte spelet för kom helt i skymundan även hos utvecklingsteamet.

Medlem
Skrivet av Allexz:

Perfekt att någon tar anteckningar på ett forum 🤣

1
Skriv svar