Steam friendlist problem

Medlem
Steam friendlist problem

Så sedan Steam summersale började det krångla med min vännerlista , jag har tillgång till store å allt men inte vännerlistan så jag står som offline.. jag har 2 datorer å dom andra funkar det på men inte denna, så jag tycker det inte borde vara något port eller ip fel. Någon som också har problem , sökt och fått massa "lösningar" som inte fungerar, men inte hittat några nya trådar på någon som har detta fel så känns som det bara är jag

Medlem

Har du provat att ställa in steam på beta-uppdateringar? Kan vara värt att testa.

Medlem

@Athaleos: japp jag har typ testat allt jag kan tänka mig förutom startat om routern. Polare som jag delar lägenhet vågar inte starta om för då kanske han förlorar sin friendlist också, grejen är juh att jag kan inte lira online med någon på min lista genom inbjudningar etc så länge inte detta funkar.

Medlem

Jag hade samma problem, och inga lösningar online fungerade. Verkar funka för vissa, men för mig funkade bara en ominstallation.

EDIT: Whoops, såg nu att tråden var ganska gammal...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar