Steam-releasen ger Titanfall 2 revansch för usla lanseringen

Robot
Steam-releasen ger Titanfall 2 revansch för usla lanseringen
Medlem

Köpte det när de kom och gillade det grymt mycket. Är det crossplay mellan steam & origin? Eller måste man köpa det på steam igen?

Geeks Gaming

Köpte själv de nu när de kom till steam. Va inte alls sugen när de kom ut på origin. Inte just för de va origin då jag inte her något jätte emot de. Men så himla dumt att släppa ett fps spel mellan Battlefield och call of duty.
Men spelet är jätte kul. Och ja de är många som spelar nu så man hittar lätt matcher. Även om jag är emot deras matchmaking.

Geeks Gaming
Skrivet av Maysay:

Köpte det när de kom och gillade det grymt mycket. Är det crossplay mellan steam & origin? Eller måste man köpa det på steam igen?

Ja och nej. Det krävs origin för att köra spelet genom Steam ändå så de körs helt genom EA servrar.

Medlem

Fantastiskt spel med bland den bästa FPS kampanjen jag har spelat och ett magiskt rörelsesystem, rekommenderas starkt!

Skribent
Skrivet av Jinxswe:

Köpte själv de nu när de kom till steam. Va inte alls sugen när de kom ut på origin. Inte just för de va origin då jag inte her något jätte emot de. Men så himla dumt att släppa ett fps spel mellan Battlefield och call of duty.
Men spelet är jätte kul. Och ja de är många som spelar nu så man hittar lätt matcher. Även om jag är emot deras matchmaking.

Gjorde ju fan samma "misstag" med både ettan och två. Var som att EA inte ville det skulle lyckas....konkurrera med sina egna spel liksom.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Kampanjen till detta är ruskigt bra.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Ja och nej. Det krävs origin för att köra spelet genom Steam ändå så de körs helt genom EA servrar.

Aha! Då förstår jag. Tack för svar. 🙂

Avstängd

Fantastiskt spel!

Skrivet av Heggiiman:

Fantastiskt spel med bland den bästa FPS kampanjen jag har spelat och ett magiskt rörelsesystem, rekommenderas starkt!

Instämmer till fullo, och även MP-delen är riktigt bra. Fullpott!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Underskattat och utan tvekan tre gånger bättre än Battlefield 1. Hoppas det kan få något utav en renässans nu då när det inte bara längre finns på Steam.

Skägg.
10 Chambers

Installerat, ska bara hitta lite tid att panga lite.


signatur
Medlem

En av mina absoluta favoritspel genom tiderna!
Asgrym SP likt Half Life vs COD och förmodligen världens mest välpolerade MP!
Vilket flyt! Önskar att fler får uppleva detta.

Medlem

Jag är inte jätte mycket för FPS men tyckte ändå kampanjen var riktigt rolig.

Medlem

Jag förbokade Titanfall 2 då det kom. Fortfarande roligt och skitsnyggt!
Obegripligt att de släppte det mellan Battlefield och Call of Duty.
Köpte även COD, men inte Battlefield 1.
Ångrar att jag sedan köpte Battlefield V.


signatur

autograph

Medlem

Bästa multiplayern på år och dar. Måste nog installera igen! Antar att det går att köra mot steamspelare om man kör via origin?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Relik 📜

Kampanjen i Titanfall 2 var verkligen riktigt bra. "Lagom kort", fokuserad och innovativ. Hade inte alls väntat mig det, så blev mycket positivt överraskad.

Rekommenderas till alla som inte hoppade på tåget sist!


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

ELF
Medlem

Missat. Blir att veva igången åbäket igen då. Körde igenom kampanjen som förövrigt är riktigt bra, men sen har jag knappt rört mp. Inte för att jag inte gillar multiplayer, körde ettan väldigt mycket. Har bara inte blivit så mycket.

Jag ger spelet 4 av 5 Abes.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Skribent
Skrivet av emilakered:

Kampanjen i Titanfall 2 var verkligen riktigt bra. "Lagom kort", fokuserad och innovativ. Hade inte alls väntat mig det, så blev mycket positivt överraskad.

Rekommenderas till alla som inte hoppade på tåget sist!

Håller helt med, önskade att något av DLCt skulle vara multiplayer fokuserat. Däremot ficl vi väl något co-opläge? Men oavsett, ett spel och spelserie som borde få mer kärlek av alla.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Oops... Jag råkade ramla på köpa-knappen på Steam. Så jag antar väl att jag också får testa.

Medlem

Kampanjen är en av dom bästa jag har spelat på mycket länge.

Medlem

Titanfall 2 är utan tvekan ett av de bästa spelen jag kört. Det och Breath of the Wild är de enda två jag känner mig helt säker på att säga är bland de bästa spelen för mig (exklusive nostalgi).

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Kampanjen till detta är ruskigt bra.

Komplett ÄLSKADE kampanjen! Kört genom den typ 4-5 ggr. Även deras Coop vs AI game mode är kul för den som inte gillar PvP competitive.

Medlem

BT är den riktiga hjälten!
Nu har jag kört igenom kampanjen. Jag, som är så dålig på spela igenom SP-kampanjer, spelade igenom hela utan att tröttna det minsta. Sjukt bra kampanj.
Tycker multiplayer är kul också.

Men är det bara jag som drömmer om Titanfall 3 i frostbite-motorn. I.a.f. i teorin.
Drömmen hade ju varit Titanfall, typ 20vs20, i storstadsmiljö, med sjukt realistisk "Destruction".

Relik 📜
Skrivet av Whisp:

BT är den riktiga hjälten!
Nu har jag kört igenom kampanjen. Jag, som är så dålig på spela igenom SP-kampanjer, spelade igenom hela utan att tröttna det minsta. Sjukt bra kampanj.
Tycker multiplayer är kul också.

Men är det bara jag som drömmer om Titanfall 3 i frostbite-motorn. I.a.f. i teorin.
Drömmen hade ju varit Titanfall, typ 20vs20, i storstadsmiljö, med sjukt realistisk "Destruction".

Problemet är väl att allt som görs i Frostbite tyvärr tenderar att bli överkomplicerat och... lite klumpigt? Jag är rädda att det skulle ta bort "känslan" i Titanfall, till förmån för att kunna rasera närmsta skjul.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem
Skrivet av emilakered:

Problemet är väl att allt som görs i Frostbite tyvärr tenderar att bli överkomplicerat och... lite klumpigt? Jag är rädda att det skulle ta bort "känslan" i Titanfall, till förmån för att kunna rasera närmsta skjul.

Jo, du har antagligen rätt. Men om de hade fått till det så här det kunnat bli coolt. Men det är nog inte värt chansningen, tänker jag också.

1
Skriv svar