Devolver Digital anordnar ett eget livestream-event i juli

Robot
Devolver Digital anordnar ett eget livestream-event i juli

Och är de sin vana trogen lär det bli en spektakulär händelse.

#Devolver-digital


eld
Medlem

man får väl se till att check a look

Geeks Gaming

Får hoppas DD kan göra ett bättre event då alla andra har varit extremt tråkiga.

Medlem

Detta event ser jag inte fram emot ett dugg. Finns inga grafiktunga spel som Devolver ger ut. Bara retro pixel doftande titlar som jag aldrig lirar.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skrivet av CARTMAN:

Detta event ser jag inte fram emot ett dugg. Finns inga grafiktunga spel som Devolver ger ut. Bara retro pixel doftande titlar som jag aldrig lirar.

PC Master Race, du vet. Vi lägger fler tusenlappar för hårdvaran och slipper spel som utmanar den.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Geeks Gaming
Skrivet av CARTMAN:

Detta event ser jag inte fram emot ett dugg. Finns inga grafiktunga spel som Devolver ger ut. Bara retro pixel doftande titlar som jag aldrig lirar.

Men hallå?! Genital jousting då?? 😁

Skämt åsido så är det ju mer fokus på innehåll än grafik, helt rätt. Det nya serious Sam är väl det som ska bli grafiskt tungt

Personligen tycker jag devolvers shower är riktigt kul, på ett väldigt vrickat och psykotiskt sätt 😁

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Men hallå?! Genital jousting då?? 😁

Skämt åsido så är det ju mer fokus på innehåll än grafik, helt rätt. Det nya serious Sam är väl det som ska bli grafiskt tungt

Personligen tycker jag devolvers shower är riktigt kul, på ett väldigt vrickat och psykotiskt sätt 😁

Personligen så behöver jag en bra mix av både innehåll och grafik. Har spelet bra med innehåll men retro grafik fungerar det inte för egen del tyvärr. Serious Sam ser snyggt ut men har aldrig varit ett fan av de spelen. Too much köttning i spelen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Geeks Gaming
Skrivet av CARTMAN:

Personligen så behöver jag en bra mix av både innehåll och grafik. Har spelet bra med innehåll men retro grafik fungerar det inte för egen del tyvärr. Serious Sam ser snyggt ut men har aldrig varit ett fan av de spelen. Too much köttning i spelen.

Ja, story har inte direkt varit serious-seriens starka sida

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Detta event ser jag inte fram emot ett dugg. Finns inga grafiktunga spel som Devolver ger ut. Bara retro pixel doftande titlar som jag aldrig lirar.

Inte så konstigt då dom är typ "indie utgivare"
Inget fel på indie, det är ofta bättre än AAA och finns många fler alternativ av spel men kan också tycka det är för mycket retro pixel ibland.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

NINA STRUTHERS! Ser fram emot fortsättningen på den episka storyn


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

1
Skriv svar