Sannolikt är detta första riktiga glimten av nästa Dragon Age

Robot
Sannolikt är detta första riktiga glimten av nästa Dragon Age

Månbelysta, dunkla fantasymiljöer.

#bioware, #dragon-age, #dragon-age-4


Medlem

Vågar man hoppas? EA har ju åtminstone fått bevis för att singleplayer säljer och är värt att satsa på efter säljframgångarna för Jedi Fallen Order.

Medlem

Shit, om man måste vänta 8+år på spel man längtar efter kommer man bli 80 på nolltid. Inget agg mot lång utvecklingstid. Mest ett konstaterande att tiden går fort.

Min dotter var 5 år 2014 när Inquisition kom. 2022 är hon 14år. galet och helt off topic.

EDIT: 13 år ✌️

Medlem

Det där påminner ganska mycket om platsen där man stänger sin första rift i dragon age inquisition

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Shit, om man måste vänta 8+år på spel man längtar efter kommer man bli 80 på nolltid. Inget agg mot lång utvecklingstid. Mest ett konstaterande att tiden går fort.

Min dotter var 5 år 2014 när Inquisition kom. 2022 är hon 14år. galet och helt off topic.

Går tiden så fort att hon åldrats ett extra år?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Är det red lyrium månne? Dock hoppas jag på en ny Blight! Älskade Dragon Age: Origins.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Dunder:

Går tiden så fort att hon åldrats ett extra år?

Haha....nä

Fragtjuv

Jag hoppas att det blir bra. Jag gillade Inquisition även om det var ganska...förenklat.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

FM-guru
F.d. Sisyr

Inga höga förväntningar direkt, milt uttryckt.

Medlem
Du gör rätt
Skrivet av Sisyr:

Inga höga förväntningar direkt, milt uttryckt.

Det ska man inte ha längre. Cyberpunk är ett tydligt exempel på en hype på filmer folk sett som kan ändras på 1 dag. Kolla på det där ea spelet där man är i en dräkt och hoppar runt(helt glömt bort vad spelet heter) Inte många saker som visades på gameplay trailer var inte ens i spelet. Håll förväntningarna nere, det är bäst.

Medlem
Skrivet av denza:

Det ska man inte ha längre. Cyberpunk är ett tydligt exempel på en hype på filmer folk sett som kan ändras på 1 dag. Kolla på det där ea spelet där man är i en dräkt och hoppar runt(helt glömt bort vad spelet heter) Inte många saker som visades på gameplay trailer var inte ens i spelet. Håll förväntningarna nere, det är bäst.

Anthem?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av denza:

Det ska man inte ha längre. Cyberpunk är ett tydligt exempel på en hype på filmer folk sett som kan ändras på 1 dag. Kolla på det där ea spelet där man är i en dräkt och hoppar runt(helt glömt bort vad spelet heter) Inte många saker som visades på gameplay trailer var inte ens i spelet. Håll förväntningarna nere, det är bäst.

Fast här spelar ju utvecklarna en stor roll. Hypen kring Cyberpunk kommer inte från klippen i första hand, utan från utvecklaren CDPR.

På samma sätt känner många negativt kring Bioware idag. Just därför kommer jag aldrig bli upprymd över ett spelsläpp från den studion igen.

Dragon Age 2 var en av de största besvikelserna jag upplevt och ärligt talat gillade jag aldrig Inquisition mer än kortare delar. Utöver det har studion bara vräkt ur sig skit.

Medlem

Bioware, vad kan gå fel.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Inquisition var en stor fet besvikelse, tråkig combat och intetsägande story, stängde av efter ett par timmar. Älskade Origins och hade väldigt kul med 2an också! Vågar dock inte bli hypad inför något längre när det kommer till Bioware, smärtan efter Andromeda och när man sett vad Anthem blev för något så har dom enormt mycket att bevisa. Egentligen är det ju inte samma företag längre!

Medlem

All tycker så väldigt olika. vilket är bra. Jag älskade dock inquisition som bara den. Spelade i flera månader innan jag var klar. Jag tror det här kan bli bra. Vi får se. Kan inte säga så mycket än genom att se på lite bilder.

Medlem

Bioware har en hel del att bevisa innan jag öppnar plånboken. Men det vore kul med ett bra DA.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar