Ni vann The Last of Us II-tävlingen!

Robot
Ni vann The Last of Us II-tävlingen!
Medlem

Grattis till vinnarna och trevlig Midsommar! 🙂

Medlem

Tack så jättemycket!

Jag vill inte skryta om min enorma tur, men det här är sjätte tävlingen som jag vinner på FZ. För alla andras skull ska jag sluta delta i framtida tävlingar. 😀

Medlem
Skrivet av Bennii:

Tack så jättemycket!

Jag vill inte skryta om min enorma tur, men det här är sjätte tävlingen som jag vinner på FZ. För alla andras skull ska jag sluta delta i framtida tävlingar. 😀

Somliga har tur i livet, men, för att citera Tony Richardsson: Ja ä intä bitärr. Grattis!


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Tack så jättemycket!

Jag vill inte skryta om min enorma tur, men det här är sjätte tävlingen som jag vinner på FZ. För alla andras skull ska jag sluta delta i framtida tävlingar. 😀

Vem på redaktionen känner du egentligen?

Jk! Grattis!

Medlem
Skrivet av Bennii:

Tack så jättemycket!

Jag vill inte skryta om min enorma tur, men det här är sjätte tävlingen som jag vinner på FZ. För alla andras skull ska jag sluta delta i framtida tävlingar. 😀

Jäklar! Jag ska skicka en Excel ark med =RAND() funktionen till FZ-redaktionen. 😁

Fragtjuv

Jävlar! Det är fan bra gjort att ta hem så många tävlingar. Grattis!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Medlem

Gratulerar!😊

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Bennii:

Tack så jättemycket!

Jag vill inte skryta om min enorma tur, men det här är sjätte tävlingen som jag vinner på FZ. För alla andras skull ska jag sluta delta i framtida tävlingar. 😀

Byt din supportertitel till Fru Fortuna, din jävel!

Medlem

Stort grattis Benny. Då drar jag o köper mitt bokade ex på Media Markt. Längtar till att få starta detta äventyr.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Bennii:

Tack så jättemycket!

Jag vill inte skryta om min enorma tur, men det här är sjätte tävlingen som jag vinner på FZ. För alla andras skull ska jag sluta delta i framtida tävlingar. 😀

Haha! Jag tänkte: "Är det inte han som alltid vinner? Tycker jag känner igen namnet"

Grattis i alla fall!


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Haha! Jag tänkte: "Är det inte han som alltid vinner? Tycker jag känner igen namnet"

Grattis i alla fall!

Haha samma här. Själv har man inte vunnit EN enda gång! Nej nu går jag ut i solen i protest.. Skämt åsido, grattis till vinnarna och glad midsommar!

Medlem

Grattis till vinnarna. Hade suttit riktigt fint med en kod då Media Markt (aldrig igen) inte ens har skickat mitt spel än -.-

Medlem

Grattis till vinnarna!

@Kakan94: Det är nog många som sitter i samma båt just nu, då elgiganten inte heller har skickat ut och tror detsamma även gäller spelbutiken och resten av butikerna.

Möjligt att det var en och annan som fick det igår, men majoriteten lär få det i början av nästa vecka.

Medlem

Wöy! Snyggt med en t-shirt i sommarvärmen 👍

Skrivet av Kakan94:

Grattis till vinnarna. Hade suttit riktigt fint med en kod då Media Markt (aldrig igen) inte ens har skickat mitt spel än -.-

Samma här! Hade beställt Collectors Edition från Mediamarkt i Oktober 2019. Men när jag gick till affären idag för att plocka ut spelet så fanns det inte. Tydligen var min förbokning gjord innan Mediamarkt bytte till sitt nya websystem, vilket gjorde att min order ändrats från pickup at store till att fraktas. Men ingen notis om att frakten ens påbörjats! Kom alltså hem tomhänt idag. Tur att jag har en förbokning hos Elgiganten i alla fall som faktiskt är påväg!

Mediamarkt stod inte högt på min lista sedan innan och nu har de nått botten. Aldrig mer Mediamarkt efter detta! Svartlistade för alltid, må de gå i konkurs!

Fragtjuv
Skrivet av Foxhound_Veteran:

Samma här! Hade beställt Collectors Edition från Mediamarkt i Oktober 2019. Men när jag gick till affären idag för att plocka ut spelet så fanns det inte. Tydligen var min förbokning gjord innan Mediamarkt bytte till sitt nya websystem, vilket gjorde att min order ändrats från pickup at store till att fraktas. Men ingen notis om att frakten ens påbörjats! Kom alltså hem tomhänt idag. Tur att jag har en förbokning hos Elgiganten i alla fall som faktiskt är påväg!

Mediamarkt stod inte högt på min lista sedan innan och nu har de nått botten. Aldrig mer Mediamarkt efter detta! Svartlistade för alltid, må de gå i konkurs!

Det där låter ju faktiskt brutalt frustrerande. Ibland är jag glad att jag nöjer mig med en digital version av spel. Jag slipper nämligen en hel del frustration då!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

@joelthor100: Ja, det var riktigt drygt!

Jag beställer majoriteten av mina spel digitalt nuförtiden, men med TLoU ville jag göra ett undantag och köpa fysiskt i butik igen för känslan (samt att garanterat få det fysiskt på releasedagen). Mediamarkt är som sagt på min Black-list nu.

Medlem

Åååååååh!!!!


signatur

"High life on low budget"

1
Skriv svar