Tävling – Command & Conquer Remastered

Robot
Tävling – Command & Conquer Remastered
Medlem
Medlem

Jag spelade originalet på ps1 och har banne mig kvar skivorna fullt fungerande. Vet inte hur många timmar jag lagt i C&C och red alert i ungdomens dagar. Vore sjukt kul att fasen få vinna någonting någon gång, och vad vore en bättre vinst än att en sådan här nostalgitripp? Håller alla mina två tummar och hoppas på det innersta på ett glädjefyllt pm en dag snart

Medlem

Edit: nvm, beror på vart man kollar verkar det som

Medlem

Ok, kom igen! varit på den här sidan typ 20 år känns det som och aldrig vunnit. Det här är dock första jag verkligen vill vinna, så kanske turen väntat på detta. Älskade c&c spelen!

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Bara "hålla tummarna" nu
Detta verkar onekligen intressant och kanske blir ett köp om en inte vinner någon gång i framtiden.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Cmon lady luck!!

Medlem

Hoppas jag vinner den här gången.. önskar inte något mer än att få uppleva C&C igen

Medlem

Åååh hoppas på vinst här nu. Vore så sjukt smutt att få spela det igen i ny utgåva

Medlem

Hade ju varit ett vansinnigt fint sätt att spendera karantänen på.

Medlem

Håller alla tummarna!

Medlem

Måtte planeterna stå rätt!


signatur

- pixelfantast

Håller ena tummen för den här tävlingen och andra tummen för Last Of Us 2 tävligen

Medlem

"Cha-Ching!" Oh the memories.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

ruggit bra spel, spela som en galning när man var yngre.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Tummar hålls.

Medlem

Två spel som trots puckad AI och avsaknad av en del moderna features fortfarande kan vara roligare än dagens RTS. Väl värt 200 kr att få ett par timmars underbar nostalgi

Lycka till ni som tävlar, jag har som sagt redan köpt ett ex så jag hoppar denna tävling


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar