"100 % omarbetat" gränssnitt för PS5 laddas på millisekunder

Avstängd
Skrivet av aasecond:

Detta är min främsta anledning till att jag spelat så gott som alla multi-platforms-spel på Xbox One, inte PS4, det dåliga och sega gränssnittet. PS4 har fortfarande de bästa (exklusiva) spelen, men låg användarvänlighet och för att inte tala om PS Store, minst 80% av gångerna då jag försökt ladda ned / köpa nåt, så fastnar det på en laddnings-skärm, händer kanske 1% av gångerna på Xbox, deras gränssnitt är bäst, fast tyvärr så saknas de exklusiva spelen på Xbox.

Om PS kan fixa sitt gränssnitt och laddningstider (speciellt i PS Store) och Xbox kan få till exklusiva spel, då kommer nästa generation bli het som tusan. Win win för oss spelare

Vad konstigt. Inte ett enda av mina 30+ spel jag laddat via PS Store har fastnat så måste vara fel på din konsol. Det har funkat hur smidigt som helst för min del.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Thomas:

Jag gillade enkelheten i PS3-gränssnittet. Segt som tusan, men i övrigt lättnavigerat.

Ps3ans gränssnitt var ju inte mindre än helt fantastiskt. Ps4ans är för rörigt och visst kunde man gruppera spelen för att göra det lite enklare men aldrig lika bra som ps3an.

Medlem
Skrivet av Baronova:

Hade PS1:an något användargränssnitt? Det var väl bara att sätta i skivan och trycka på On?

Det är väl ett optimalt användargränssnitt?

Medlem

När jag läste artikeln kom jag på att jag inte startat min Xbox One på ett tag. Får gå upp och göra det nu så att jag, när jag får lust att använda den, slipper vänta lååååång stund på senaste uppdateringen. Alltså det kan ju ta upp emot en upplevd timma ibland. Känns som Windows 98-tiden.


signatur

Det var detta...

Medlem

Får nog säga XMB från PS3.

12
Skriv svar