Spana in barnförbjudet tecknat i trailern för XIII-remaken

Robot
Spana in barnförbjudet tecknat i trailern för XIII-remaken

Kommer David Duchovny och cel-shading återigen visa sig vara en vinnande kombination?

#Playmagic, #XIII-remake


Medlem

Ett av mina favoritspel från back in the days, synd att vi aldrig fick en fortsättning!

Medlem

Blev inte imponerad av röstskådespeleriet, men annars såg det någolunda lovande ut.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Gnällkuk
Skrivet av Akronym:

Blev inte imponerad av röstskådespeleriet, men annars såg det någolunda lovande ut.

Tänkte precis säga detsamma, väldigt udda val av röstskådespelare. Han låter ju som han brukar, dvs knappast någon man hade castat för ett actionpackat spel. Tankarna för mig till Peter Dinklage och Destiny.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Kunde dom inte hitta en tröttare röstskådis?

Medlem

Ser bättre ut än vad jag trodde. Kanske blir ett Steam köp. Sen lirar jag stealth så mycket det går.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av breathe:

Är väl mest logiskt att de kör Duchovny igen men håller med om att det ursprungligen var ett märkligt val.

Tja, andra studios förvisso, men de bytte röstskådisar på både Kratos (God of War) och Claptrap (Borderlands) utan att blinka, så varför skulle de inte kunna göra det här?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

FM-guru
F.d. Sisyr

Haha jag vet inte, det är något jag gillar med hans totalt likgiltiga attityd. Kul kontrast mot övriga.

Skribent
Medlem

@Shadee: Köpte det tack vare ditt tips och wow, grafiken är verkligen inte så bra som jag minns det!!
Nostalgiglasögonen har verkligen gjort sitt för det här spelet

Skribent

@Jozo: Haha, kan vara så ibland

Medlem

Om ni gillade orginal version av spelet, då rekommendera jag er att läsa serien också. Riktigt bra, även om i slutet, ser man att de bara rullar tummarna och kommer inget riktigt vart.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Ae det här ser ju inte skoj ut. Minns att jag spelade originalet när det begav sig men om jag klarade det eller inte vetikattsingen.

Inaktiv

Det såg hyfsat snyggt ut men AIn såg typ lam ut eller något. Verkade rätt trist även om banorna och gadgets såg varierade och roliga ut

1
Skriv svar