40 ytterligare trailers från PC Gaming Show

Sida 1 av 1
Nyhet
2020-06-13 23:08
40 ytterligare trailers från PC Gaming Show

Kane-hälsning, Godfall till pc, No Man's Sky-gängets nya, och mycket mer.


Kleptoman
2020-06-13 23:20

En massa kassa spel

Mutumba
2020-06-13 23:20

Kan rekommendera Future Games Show som streamas just nu. Mycket bättre än PC Gaming Show!

Maysay
2020-06-13 23:34

Tydligen så glömde de att lägga till Gloomwood trailern när New Blood visade sina spel och det var därför den kom efter credit-texten.

2020-06-13 23:37

All intresse för Mortal Shell dog, shame

Vamp
2020-06-13 23:59
Skrivet av Godofcheese:

All intresse för Mortal Shell dog, shame

Något i spelet eller att det kommer till EGS?

Vamp
2020-06-14 00:28
Skrivet av Mutumba:

Kan rekommendera Future Games Show som streamas just nu. Mycket bättre än PC Gaming Show!

Verkligen. Långt bättre av det jag såg.

2020-06-14 01:16

Allt i stort sätt var ju skit. Grafik ifrån 90 och tidigt 2000 till next gen och ps4 och pc och en hel drös av barn spel. Va fan, ursäkta språket!! Vilken tur att det inte va någon E3 i år, för om det hade varit ett. Så hade det floppat sten hårt. Det ända vettiga som jag såg var ju resident evil 8 och demonsouls remaken. Resten pixligt 2d konstig gameplay, jätte lustig grafik stil och det sjuk är ju att devs är sjukt nöjda med sina bedrift. Som ni kanske hör så är jag besviken. Hehe Cyberpunk 2077 varför kunde du inte bara ha släppts vid release som det var tänkt! April!

Loxus
2020-06-14 06:50
Skrivet av Mutumba:

Kan rekommendera Future Games Show som streamas just nu. Mycket bättre än PC Gaming Show!

Inte mycket att hänga i granen i den...

Baronova
2020-06-14 07:46

Escape from Tarkovs nya bana ser fantastisk ut, och jag är otroligt taggad över Elite Dangerous: Odyssey.
Everspace 2 ser rätt ballt ut också. Utöver det var det nog ingenting jag direkt fastnade för.

baxtex
2020-06-14 08:25

Det sög hårt. Ointressanta spel och trist upplägg.

Vamp
2020-06-14 08:30

Det som fångat mitt intresse de senaste dagarna (eller tidigare) är:

Ghostwire: Tokyo
Resident Evil VIII: Village
Demon’s Soul remake
Little Devil Inside
Kena (Kameo är det du?)
Mortal Shell
Godfall

Vet inte om det är nå sämre än något annat år egentligen. Tråkigast är dock att mycket av det jag ser fram emot mest lyser med sin frånvaro.

massej
2020-06-14 08:36

Jag känner mig jättehemsk, men Red sails gav mig direkt intrycket att utvecklaren inte klarade av att göra snyggt vatten, så det fick bli rinnande sand

totte1015
2020-06-14 09:57

Tyckte Among trees var intressant

Sen var det på EGS

Inte intressant längre

Megagurra
2020-06-14 10:44

Är det värt att dra ihop en playlist av dom här och avnjuta framför tvn eller är det mest skräp?

Skrivet av Godofcheese:

All intresse för Mortal Shell dog, shame

På grund av EGS eller? Tycker det ser otroligt bra för att vara från en studio på bara 15 pers. Animationerna är faktiskt väldigt imponerande dessutom.

Fiddi
2020-06-14 10:45

Shadows of Doubt och Among Trees var de jag tyckte var mest intressanta.

Ett lungt och trevligt survival-spel och ett häftigt detektiv-spel.

Sen var Future Gaming Show senare på kvällen rejält mycket bättre, där var det många coola spel.

Gregerory
2020-06-14 11:14
Skrivet av Vamp:

Det som fångat mitt intresse de senaste dagarna (eller tidigare) är:

Ghostwire: Tokyo
Resident Evil VIII: Village
Demon’s Soul remake
Little Devil Inside
Kena (Kameo är det du?)
Mortal Shell
Godfall

Vet inte om det är nå sämre än något annat år egentligen. Tråkigast är dock att mycket av det jag ser fram emot mest lyser med sin frånvaro.

Håller med dig förutom Godfall. Kan vara roligt men jag kan inte med rustningsdesignen...vilket skall vara hela grejen med spelet.

2020-06-14 12:02

blev ju några extra till wishlist iaf

grollo_92
2020-06-14 12:27

Among Trees såg bra ut men jävlar vilken clichetrailer med ”explore, build, survive”. Om jag fick en krona för varje survivalspel som haft exakt de orden i sina trailers.

I överlag tycker jag många spel såg ganska bra ut

Rurounin
2020-06-14 14:53

Tur det finns gott om konsolportar för den där lineupen är nästan uteslutande spel jag undviker som pesten, man kan ju undra varför man är en PC gamer när detta är vad som sägs vara en PC gamers lineup, men det är ju pris och prestanda som styr i mitt fall, i längden lönar sig PC alltid.

2020-06-14 16:20

Jag såg en del intressanta spel, väldigt mycket indie spel ja men personligen har inget emot det. Among Trees, Airborne Kingdom, The Last Campfire, Red Sails & Trash Sailors va några som fångade min uppmärksamhet.

2020-06-14 18:22

Fasen vad jag störde mig på att Godfall trots utvecklat i Unreal Engine 5 ändå inte kan fixa hur en cape beter sig när svärd ligger utanpå utan den fasar igenom svärdet när den fladdrar >_<
(Och av kommentarerna på YT att döma är jag inte ensam)

2020-06-14 18:36
Skrivet av Dave Lister:

Fasen vad jag störde mig på att Godfall trots utvecklat i Unreal Engine 5 ändå inte kan fixa hur en cape beter sig när svärd ligger utanpå utan den fasar igenom svärdet när den fladdrar >_<
(Och av kommentarerna på YT att döma är jag inte ensam)

Ett problem med all hype runt UE5 är att efter att ha käkat all marknadsföring så tror folk att det magiskt kommer innebära perfekta spel bara för att det är en UE5 stämpel på det. Att fixa så tyg följer tex ett animerat object så som ett svärd med full collision är möjligt, men det kräver mer datorkraft. Spel utvecklade för konsoler i gemen kommer göra vad de kan för att spara in på vad de ser som dyra "onödiga" effekter då en konsol, även next gen, har en mycket mindre performance kaka att röra sig med.

Nu när folk gnäller på det så kommer de mest troligt inkludera detta men då måste de kapa/fuska någon annanstans.

2020-06-15 21:06
Skrivet av Aletheides:

Ett problem med all hype runt UE5 är att efter att ha käkat all marknadsföring så tror folk att det magiskt kommer innebära perfekta spel bara för att det är en UE5 stämpel på det. Att fixa så tyg följer tex ett animerat object så som ett svärd med full collision är möjligt, men det kräver mer datorkraft. Spel utvecklade för konsoler i gemen kommer göra vad de kan för att spara in på vad de ser som dyra "onödiga" effekter då en konsol, även next gen, har en mycket mindre performance kaka att röra sig med.

Nu när folk gnäller på det så kommer de mest troligt inkludera detta men då måste de kapa/fuska någon annanstans.

Ingen har väntat sig perfekta spel, men UE5 ska ju tydligen ha inbyggda funktioner för sådant, så dom ska inte behöva göra det på egen hand.
Nu är det ju ett tag tills spelet släpps och faktiskt spelmotorn är helt klart för fullt släpp också, så saken kan ju ändras.
Dock så om ett spel är så pass snyggt och modernt så kan man faktiskt vänta sig att slippa se clipping som det där (som du lär se väldigt ofta eftersom ryggen på karaktären lär vara vänd mot dig väldigt mycket).

Sida 1 av 1