Gran Turismo 7 avtäckt till Playstation 5!

Robot
Gran Turismo 7 avtäckt till Playstation 5!
Medlem

Hoppas det är ett fullstort Gran Turismo med stort bilutbud igen, då kan jag lugnt köpa en PS5 och sitta med ratt genom nästa konsolgeneration.

Medlem

Ge oss nu ett riktigt Gran Turismo! Snälla!

CTI
Medlem

Ser ut att bli ett GT med klassiska inslag, bara kolla menyn i trailern där finns: Used Cars, Tuning Parts Shop som är klassiskt GT.

Hoppas som faen att min Logitech G29 ratt är kompatibelt men Ps5:an, har Sony nämnt något om det?


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem
Inaktiv

Hmm. Det PS5 spel jag ser fram mot mest av alla efter alla mediokra GT insatser sedan PS2 tiden. Impas dock inte förrän de visar mer, pcars och forza blåser dem ur vattnet varje gång typ så man börjar bli luttrad. Kommer säkert en GYöT prologue med 1 bil I och en Bana för 500 spänn vid launch.. Sen kommer resten några år senare för ytterligare 500

KoP
Medlem

GT serien har gjort sitt. Har funnits bättre alternativ sedan länge om man gillar att ratta runt bilar på bana.

Medlem

Menyerna hoppas jag att de gör om, kändes jävligt utdaterat.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar