Nytt Spider-Man bekräftat till PS5, släpps redan julen 2020!

Robot
Nytt Spider-Man bekräftat till PS5, släpps redan julen 2020!
Medlem

nepp peter parker ska det va...

Medlem

Kul med miles. Trodde det skulle bli mer PP men glad överraskning


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av UggleMannen:

nepp peter parker ska det va...

Ja, har lite svårt för de alternativa snubbarna i superhjältevärlden. Typ denne Miles Morales, Dick Grayson som Batman eller Wally Wade (tror jag han hette) som The Flash. Men det kanske beror på att jag inte är så insatt också, och därmed inte tröttnat på de "vanliga" filurerna.

Medlem

Hm, trist.

Vill ha Peter Parker.

Samtidigt så var Spider-Man: Into the Spider-Verse med Miles Morales i huvudrollen riktigt bra.

Ställer mig tveksam och sänker mina förväntningar kraftigt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Hade hoppats på att både Miles Morales och Peter Parker var med, likt det första spelet. Där Miles tar över mer och mer, för att slutligen få sitt egna spel i den tredje delen.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Inaktiv
Skrivet av Belfry:

Hade hoppats på att både Miles Morales och Peter Parker var med, likt det första spelet. Där Miles tar över mer och mer, för att slutligen få sitt egna spel i den tredje delen.

Det är ju inte uteslutet.

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Det är ju inte uteslutet.

Precis! Jag ser ingen 2a i titeln så;)..
Kändes dock ganska uppenbart i första spelet att han skulle ta över.

Moderator | Testpilot
Skrivet av UggleMannen:

nepp peter parker ska det va...

Skrivet av Sisyr:

Ja, har lite svårt för de alternativa snubbarna i superhjältevärlden. Typ denne Miles Morales, Dick Grayson som Batman eller Wally Wade (tror jag han hette) som The Flash. Men det kanske beror på att jag inte är så insatt också, och därmed inte tröttnat på de "vanliga" filurerna.

Underskatta inte Miles! Han är minst lika intressant som Peter Parker. Har ni sett Into the Spider-verse?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

nepp peter parker ska det va...

ja.. Peter P är så starkt förknippad med Spindelmannen så jag kan inte tänka mig någon annan. Blir lite besviken på det här måste jag säga..

Medlem

Kul med Miles Morales! Tycker att Peter Parker är ganska tråkig karaktär.

1
Skriv svar