Är du Skyrim-expert? Bevisa det i vårt quiz om The Elder Scrolls Online: Greymoor

Robot
Är du Skyrim-expert? Bevisa det i vårt quiz om The Elder Scrolls Online: Greymoor

Vi uppmärksammar släppet av det senaste kapitlet till The Elder Scrolls Online med ett klurigt quiz.

#the-elder-scrolls-online


Medlem

11/11 Korrekta svar!
Du är en väderbiten äventyrare som räds varken vampyrer, drakar eller dåligt väder. Dags att skryta i kommentarstråden!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av robbis:

11/11 Korrekta svar!
Du är en väderbiten äventyrare som räds varken vampyrer, drakar eller dåligt väder. Dags att skryta i kommentarstråden!

What! Har du smygkollat på facit?


signatur
Geeks Gaming
Skrivet av robbis:

11/11 Korrekta svar!
Du är en väderbiten äventyrare som räds varken vampyrer, drakar eller dåligt väder. Dags att skryta i kommentarstråden!

Pfffft, det fick jag också....på 3:e försöket 😁

Medlem

Så många timmar jag har i Skyrim och fick 6/11... jag skyller på värmeslag. Nu skall jag bara få tummen ur att spela ESO igen, funderar dock på om man skall ta upp sin char som man spelade eller om man skall rolla om. Är dock rejält mycket nytt content sedan release, så vete F.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det låter som du skall hålla dig till @hoppalängdhopp .

Skämt o sido så har du massor med kul att upptäcka


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

6/11 och då plockade jag alla jag faktiskt kunde och gissa hej vilt på de andra. Har aldrig spelat spelet

Medlem

11/11 Korrekta svar!
Du är en väderbiten äventyrare som räds varken vampyrer, drakar eller dåligt väder. Dags att skryta i kommentarstråden!
Första gången jag får en fullpottare på FZ's quiz! Men så har jag också lagt några timmar i ESO


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

2/11!
Ditt Fus Ro Dah låter mest som "Fin ros, daggmask" och är ungefär lika potent som det sistnämnda efter en regnig dag.


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Medlem
Citat:

10/11 Korrekta svar!
Du är en väderbiten äventyrare som räds varken vampyrer, drakar eller dåligt väder. Dags att skryta i kommentarstråden!

Kolla vad duktig jag är!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Ase
Medlem

9 av 11 & då var 1 feltryck så återgår till elder scrolls igen

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Pfffft, det fick jag också....på 3:e försöket 😁

Tog det faktiskt på första försöket. Men är inbiten ESO spelare

Medlem

10/11 Korrekta svar!
Du är en väderbiten äventyrare som räds varken vampyrer, drakar eller dåligt väder. Dags att skryta i kommentarstråden!

Inte rört något skyrim content än förutom antiquities. Kört 278 timmar hittils, kört igenom EP och Daggerfall områdena, Wrothgar, Vvardenfell, Clockwork City och nästan hela Summerset så det är ett tag innan jag tänker bege mig till western skyrim (speciellt då jag gör nästan allt på en karta förutom möjligtvis public dungeons).

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Alla svar rätt såklart. Dock så var jag tvungen att svara fel på en av frågorna för det fanns inte ett enda rätt svar. Men det blev rätt ändå.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Har spelat alla spel tom skyrim, men kunde väldigt få. Var ju mer en "är du elder scrolls online-expert" quiz.

Medlem

90% elder scrolls online-frågor ju


signatur

//monster

Geeks Gaming
Skrivet av monsterbenke:

90% elder scrolls online-frågor ju

Skrivet av Nioreh:

Har spelat alla spel tom skyrim, men kunde väldigt få. Var ju mer en "är du elder scrolls online-expert" quiz.

Eeeh, ja? 🤔

Citat:

Bevisa det i vårt quiz om The Elder Scrolls Online: Greymoor

Greymoor ligger i skyrim

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av NordhNet:

Eeeh, ja? 🤔

Greymoor ligger i skyrim

Tror kanske att rubriken kunde varit tydligare, kikar på det


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av kristallkrona:

Alla svar rätt såklart. Dock så var jag tvungen att svara fel på en av frågorna för det fanns inte ett enda rätt svar. Men det blev rätt ändå.

Vilken då?


signatur
Medlem

Gissade till mig 6/10

Medlem

Är det här quizzet typ sponsrat eller något? Känns som illa dold reklam med uppmaningar att köpa spelet plus prisangivelser.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av CarlGran:

Är det här quizzet typ sponsrat eller något? Känns som illa dold reklam med uppmaningar att köpa spelet plus prisangivelser.

Ja, det är ett betalt samarbete med Bethesda, vi försöker göra det väldigt tydligt.


signatur
Medlem

Missade man helt att det var sponsrat innehåll så bör man nog gå och kolla synen

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Missade man helt att det var sponsrat innehåll så bör man nog gå och kolla synen

^

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vilken då?

Den med hur många max spelare man kan vara i trialen Kyne's Aegis. Rätta svaret är 12, inte 11.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av kristallkrona:

Den med hur många max spelare man kan vara i trialen Kyne's Aegis. Rätta svaret är 12, inte 11.

Fast frågan är hur många du kan ta med dig. Så 11, plus dig själv


signatur
Medlem

Kan någon tala om för mig varför jag ska spela ESO? Jag gillade Skyrim, Morrowind och Oblivion. Men när jag spelade ESO vid lanseringen i någon vecka så kändes det mest som en blek World Of Warcraft-klon med samma sorts trötta fetch-quests och allmänt stelt innehåll.

Vad är det som gör detta så bra nu?


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

aldrig spela spelet vet knappt något om det men jag lyckas ta skapliga ..
7/11 Korrekta svar!
Du har lirat några The Elder Scrolls-spel men du rekommenderas installera The Elder Scrolls Online och fortsätta äventyret.

gissade på typ allt =D

Medlem

1 av 11


signatur

Jag köpte den här eftersom jag bara kunde använda ethernet-kabel för att få wi-fi, efter jag köpte den så får jag väldigt bra wi-fi på min dator

12
Skriv svar