Tråden "Senaste spelet du klarade" är borta?

Tråden "Senaste spelet du klarade" är borta?

Håller tummarna att det bara inte är jag som är dåliga på att söka nu....

Men jag kan inte hitta tråden "Senaste spelet du klarade", har den försvunnit på något vis?

Får upp en post i historien i min webbläsare men går jag in på den så står det att behörighet saknas.

Är den borta, går den att återställa eller är jag bara dålig på att söka.:P


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Fader Konungen:

Håller tummarna att det bara inte är jag som är dåliga på att söka nu....

Men jag kan inte hitta tråden "Senaste spelet du klarade", har den försvunnit på något vis?

Får upp en post i historien i min webbläsare men går jag in på den så står det att behörighet saknas.

Är den borta, går den att återställa eller är jag bara dålig på att söka.:P

Du är nog bara dålig på att söka: #3874881

Skämt åsido, jag tror det där är tråden. Även om den inte varit aktiv på över ett år.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skrivet av uberpwnage2.0:

Du är nog bara dålig på att söka: #3874881

Skämt åsido, jag tror det där är tråden. Även om den inte varit aktiv på över ett år.

Nope, det inte den. Har själv postat i den som jag är ute efter, det är därför konstigt att jag inte hittar den. Länken jag hittar i min historik går till: https://www.fz.se/forum/trad/435950-senaste-spelet-du-klarade...


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Moderator | Testpilot

@Fader Konungen: Aha, den är borttagen Du får helt enkelt använda den jag länkade istället.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skrivet av uberpwnage2.0:

@Fader Konungen: Aha, den är borttagen Du får helt enkelt använda den jag länkade istället.

Okej, tack för svar.:)


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Fader Konungen:

Okej, tack för svar.:)

Lugnt!

Ska sägas att vi håller jobba med att få tillbaka den gamla tråden så det var mycket liv i den. Kan du hålla dig så ser vi till att fixa det i början av nästa dag, kanske t om redan imorgon


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fader Konungen:

Håller tummarna att det bara inte är jag som är dåliga på att söka nu....

Men jag kan inte hitta tråden "Senaste spelet du klarade", har den försvunnit på något vis?

Får upp en post i historien i min webbläsare men går jag in på den så står det att behörighet saknas.

Är den borta, går den att återställa eller är jag bara dålig på att söka.:P

Nu är den återställd! https://www.fz.se/forum/trad/435950-senaste-spelet-du-klarade


signatur
1
Skriv svar