På fredag släpps Bioshock-samlingen på Switch - detta ingår!

Robot
På fredag släpps Bioshock-samlingen på Switch - detta ingår!

Upptackten till ett avslöjande av Bioshock 4?

#bioshock


Medlem

Första spelet var klart bäst, något mystiskt och kusligt att vara undervatten. Sedan gick det utför, tvåan va ok och 3an va inte alls kul imo.

Medlem

Sweet. Jag har dock hela trilogin på både Xbox 360 och PS4 så det blir Xenoblade för mig på fredag 😁

It's not a lake, it's an ocean

BioShock Infinite förblir min favorit, även om det första spelet förstås är speciellt på många sätt (gillade dock striderna mer i Infinite). Jag ville alltid ha ett BioShock till PS Vita, så grattis till alla Switchägare.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Ettan var ju mer skräckbetonat och mer uppehåll kring samma platser, men Infinite tyckte jag också var kul. Har inte kört tvåan så vet inte hur det står sig.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Första spelet var klart bäst, något mystiskt och kusligt att vara undervatten. Sedan gick det utför, tvåan va ok och 3an va inte alls kul imo.

Första spelet var ganska banbrytande på många vis när det kom. Tvåan har jag inte ens spelat ut. Trean, eller infinite, är ju ett mästerverk. Skulle nog peta in det bland de tio bästa spelen som släppts de senaste tio åren.

Dude!

Medlem

Aldrig förstått mig på Bioshock och känner mig faktiskt ganska lustig för just det...
Jag gillar RPG´s jag gillar Metroidvaia spel, borde jag inte älska Bioshock då ? Testat 2an och infinite men jag tycker det känns så torrt? det händer ju ingenting typ, man slåss emot lite random fiender som är sjukt ointressanta, skillsen looten osv är ointressant, storyn känns flummig, näe jag fattar inte vad storheten är riktigt men jag är fullt öppen för att jag kan ha missat något.

Medlem

Gillade första bäst, men infinite spelade jag om några gånger minst. Har ej spelat sen det satt ett r9 280x i datorn. Har inte kört all DLC heller.

Vad jag förstått ska man undvika remastern av både 1:a och 2:a spelet.
Blev sugen på att köpa hela paketet igen https://www.gog.com/game/bioshock_infinite


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

1
Skriv svar