Få bättre koll på vad Desperados III är i den senaste trailern

Robot
Få bättre koll på vad Desperados III är i den senaste trailern

Lär känna de fem karaktärerna och deras olika förmågor.

#Desperados-iii, #Mimimi-games


Medlem

Ser grymt ut. Det är dock synd med sådana saker som gör att man kan ta ut flera samtidigt genom någon sorts pausfunktion som låter en markera flera och sedan kör alla karaktärer samtidigt, i gamla Commandos så var det grymt när man fick upp skillen att göra allt "samtidigt" med flera gubbar, snabb som fan fick man vara.

Det går säkert att stänga av, men ändå.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hade ingen aning om att en uppföljare var på väg. Ser riktigt skoj ut.

Medlem

Fantastiskt, ett självklart köp, de har ju redan bevisat att de är de rätta utvecklarna för denna typ av spel då Shadow Tactics var fantastiskt.

De håller även äntligen på med ett nytt Commandos, så mkt nostalgi!

Medlem

Ser bra ut, dock så tyckte jag karaktären med mind control och magi var rätt larvig, kunde dom inte komma på något mer innovativt och någorlunda realistiskt.
I övrigt verkar ju inte mycket hänt, ser ut att vara bättre grafik än föregångarna, men thats about it.

FM-guru
F.d. Sisyr

Riktigt hypad på detta. Jag är ett stort fan av det första Desperados-spelet, och dessa utvecklares föregående lir - Shadow Tactics - var det bästa i genren på många år.

Medlem

Kände inte till spelet tidigare men såg väldigt kul ut!

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Ser grymt ut. Det är dock synd med sådana saker som gör att man kan ta ut flera samtidigt genom någon sorts pausfunktion som låter en markera flera och sedan kör alla karaktärer samtidigt, i gamla Commandos så var det grymt när man fick upp skillen att göra allt "samtidigt" med flera gubbar, snabb som fan fick man vara.

Det går säkert att stänga av, men ändå.

Det går att stänga av, ja.

Medlem

Dom spelen o Commandos spelen va nått man älskade

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Ser bra ut, dock så tyckte jag karaktären med mind control och magi var rätt larvig, kunde dom inte komma på något mer innovativt och någorlunda realistiskt.
I övrigt verkar ju inte mycket hänt, ser ut att vara bättre grafik än föregångarna, men thats about it.

Jo rätt mycket har hänt med varenda liten detalj, grundkonceptet är detsamma men väldigt väl moderniserat som Shadow Tactics bevisade. Fungerande även väl på konsoll, vilket man inte trodde att ett nytt spel av den här typen skulle göra.

Medlem
Skrivet av heady89:

Jo rätt mycket har hänt med varenda liten detalj, grundkonceptet är detsamma men väldigt väl moderniserat som Shadow Tactics bevisade. Fungerande även väl på konsoll, vilket man inte trodde att ett nytt spel av den här typen skulle göra.

Upplys mig gärna, tyckte det mesta hon sa i trailern var saker som fanns i första spelet

Medlem

Känns väl sådär att dom pushar quick save/load som "essential part of the gameplay". Annars såg det rätt bra ut.

Gnällkuk
Skrivet av KeyserSoze:

Ser bra ut, dock så tyckte jag karaktären med mind control och magi var rätt larvig, kunde dom inte komma på något mer innovativt och någorlunda realistiskt.
I övrigt verkar ju inte mycket hänt, ser ut att vara bättre grafik än föregångarna, men thats about it.

Tänkte exakt samma, den karaktären och skillsen kändes så jävla out of place. Någon som älskar Xcom som bara måste ha med sån karaktär. Känns som hennes skills borde ersättas med något annat, eller bara byta ut karaktären.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Showdown mode fick mig på kroken

Medlem

Intressant och se vad en ny utvecklare kan göra för detta spelet. än så länge ser det iaf bra ut tycker jag.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Minns att man fick med något Desperadosspel när man köpte kalaspuffar för en herrans massa år sedan, minns att det var roligt då och känner igen mig på trailern

1
Skriv svar