Nästa Borderlands 3-expansion är Bounty of Blood

Robot
Nästa Borderlands 3-expansion är Bounty of Blood

Vilda västern varvas med asiatiska influensar i Gehenna.

#Borderlands-3, #Bounty-of-blood, #Gearbox-software


Medlem

De kallade dlct för "Outlaws and dinosaurs" från början så jag gissar på att det kommer att ridas på en eller annan dinosaur

Gnällkuk

Känns som det kan vara en del parodi på RDR med tanke på namnet?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Har inte tagit mig genom något av spelen än tyvärr. De har sina stunder.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Spelade ettan på 360 och 2 + prequel på pc. Tyvärr så försvann intresset för 3:an under tiden spelet var Epic exclusivt.

Medlem

Köpte trean så fort det släpptes på Steam, totalvägrar att köpa på Epic. Älskar det, har spelat igenom det och kör nu True Vault Hunter mode nu på nästa genomspelning med en nära vän. All DLC har hittills varit av väldigt hög kvalitet.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Det här blir matigt. Jag är precis igenom spelet och maxlevel (och all DLC) med alla fyra grundkaraktärerna. Det har tagit ~260h. Så jag antar att det bara är att börja mata igenom det här också när det kommer.

1
Skriv svar