Steam kör "backlogg event"

Medlem

Jag fick bara spel som jag klarat eller spelat väldigt många timmar i rekommenderat

Moderator | Testpilot
Skrivet av Exxo:

Längst upp på förstasidan av "STORE" eller butiken på svenska.

Tack! Lyckades missa det av någon anledning.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

@Dohman: hyllköpa på Steam?

Medlem

Fick Skyrim SE som rekommendation. Har loggat närmre 3500 timmar i originalet så det blir nog inget med det. Klarade Bulletstorm idag i alla fall, inget att hurra för direkt, men det är åtminstone 0.3% mindre i min backlog.

Medlem

Funktionen påminde mig om Shardlight som jag aldrig hade spelat. Idel pluspoäng.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Känns ju väldigt relevant att städa när man får som rekommendation att starta Dying Light som jag har 60 timmar i eller Slay the Spire som jag körde för bara några dagar sen. Ska man förstå något?

Medlem
Skrivet av kallandes:

Satan vad mycket "troligtvis" bra lir man hade, som man inte prövat. Ändå är man så korkad. Så man fortsätter köpa nya, fast man bara bygger på backloggen

Tex:
688(i) hunter killer
Alan Wake
Alan wake´s American nightmare
Assasins creed 3
Atlantic fleet
Brothers in arms earned in blood
The Bureau: XCOM Declassified
Cold Waters
DCS Med ett stort antal moduler, älskade flygsimulatorer tidigare. Har tyvärr inte satt mig in i den här. Men köper nya moduler hela tiden!!!
IL-2 Sturmovik BoS, BoM, BoB, Samma som ovan. Älskade alla tidigare IL-2.
Deus Ex: Mankind divided
East india Company
Europa universalus 4
Graviteam tactics: Operation Star
Hitman 2
L.A Noire
Manhunt
METRO 2033 Redux
Microsoft flight simulator X
Mount & blade Warband
Ships 2017
Sub command
Suvarium
Tank Warfare: Tunisia 1943
TransOcean: The shipping Company
The witcher 2
World of Subways 3-London underground
X-Com Enemy unknown

Nån som kan rekomendera något av dessa??? Är väl bara ev nya Mafia remake, och ev Ready or not. Att se fram mot innan senhöstens släpp annars. Har ju Ghost recon Breakpoint också, men tänkte vänta till teammates släpps i sommar.

Själv så fastnade jag inte för Alan Wake, tror andra skulle rekommendera det dock. Däremot är METRO 2033 och XCOM-Enemy Unknown båda värda att spela. Riktigt bra. Skulle även passa på att rekommendera att innan man köper mer spel fundera över nära man ska ha tid att spela. Då blir man lite mer rationell och dras inte in i lockpriserna.

Medlem
Skrivet av sebrock:

@Dohman: hyllköpa på Steam?

Ja? Vad har jag missat? Möjligtvis att nåt av dem var så billigt att det var lika bra att köpa (det tankesättet jobbar jag bort).


signatur

I'm like you, I have no name.

Redaktör
Ponny

Har man alltså bara till 28 maj på sig!? Fick stresspåslag direkt.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

jag har allt intressant i wishlist redan för att konstant kunna kolla om dom är på rea osv, allt jag inte ska lira nu idag hamnar där och köps sen vid 50+ % rea minst, och ofta i backlog förstås.

har också massor jag aldrig ens testat, även sånt jag verkligen vill testa. men det är ju bra för man sparar mkt på att inte konstant köpa spel för 600 spänn st


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Kopfweh:

Själv så fastnade jag inte för Alan Wake, tror andra skulle rekommendera det dock. Däremot är METRO 2033 och XCOM-Enemy Unknown båda värda att spela. Riktigt bra. Skulle även passa på att rekommendera att innan man köper mer spel fundera över nära man ska ha tid att spela. Då blir man lite mer rationell och dras inte in i lockpriserna.

Håller med, men man "passar på" när det är rea. Sen blir det aldrig av. Ja både METRO 2033, och XCOM är nog värda att köra. Älskade första XCOM, som kördes på Ps1


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem

Alldeles för många handlar uppenbart bara för att det är rea men sen inte spelar.
Ett stort tecken på "spel shoppoholic"

Bättre låta intressanta spel ligga på whichlist till den dagen kommer/om den kommer då man vill spela det.
Jag har säkert tagit bort 100tals spel från which list, vilken tur man inte köpt.

Det sparar man pengar på även fast man köper till fullpris, inte köpa på rea bara för att.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av kallandes:

Satan vad mycket "troligtvis" bra lir man hade, som man inte prövat. Ändå är man så korkad. Så man fortsätter köpa nya, fast man bara bygger på backloggen

Tex:
688(i) hunter killer
Alan Wake
Alan wake´s American nightmare
Assasins creed 3
Atlantic fleet
Brothers in arms earned in blood
The Bureau: XCOM Declassified
Cold Waters
DCS Med ett stort antal moduler, älskade flygsimulatorer tidigare. Har tyvärr inte satt mig in i den här. Men köper nya moduler hela tiden!!!
IL-2 Sturmovik BoS, BoM, BoB, Samma som ovan. Älskade alla tidigare IL-2.
Deus Ex: Mankind divided
East india Company
Europa universalus 4
Graviteam tactics: Operation Star
Hitman 2
L.A Noire
Manhunt
METRO 2033 Redux
Microsoft flight simulator X
Mount & blade Warband
Ships 2017
Sub command
Suvarium
Tank Warfare: Tunisia 1943
TransOcean: The shipping Company
The witcher 2
World of Subways 3-London underground
X-Com Enemy unknown

Nån som kan rekomendera något av dessa??? Är väl bara ev nya Mafia remake, och ev Ready or not. Att se fram mot innan senhöstens släpp annars. Har ju Ghost recon Breakpoint också, men tänkte vänta till teammates släpps i sommar.

Skulle jag välja ett spel från den listan så måste det bli Alan Wake

Medlem
Skrivet av bluenephilim:

Undrar hur många som har Half-Life, Team Fortress och Day of Defeat som sina första spel i TimeMachine ?

Hade det xD
Seriöst hade skit spel, spela som inte går att klara ut så som rts spel och gamla multiplayer spel (cs1.6, ca condition zero och teamfortress 1) 🙃

Medlem
Skrivet av Matthias:

Skulle jag välja ett spel från den listan så måste det bli Alan Wake

Det ska jag komma ihåg. Originalet, eller nightmares?


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem
Skrivet av kallandes:

Det ska jag komma ihåg. Originalet, eller nightmares?

Har endast spelat orginalet.

Medlem
Skrivet av Matthias:

Har endast spelat orginalet.

Ok, Då är det det jag börjar med


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

12
Skriv svar